محمد خاکپور قبل از سخن گفتن درباره تیم امید پیروزی سیاسی مردم ایران در عرصه دیپلماسی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید ایرانکه تیمش با پیروزی ۳ بر ۲ برابر چین و در حالی که در دقایق پایانی به بازیکناناصلی اش استراحت داد تا برای بازی با ژاپن که عصر جمعه برگزار می شود ، آماده ترباشند ، در برابر خبرنگاران از پیروزی بزرگ هسته ای دولت سخن گفت و این دستاوردبزرگ را قبل از هر چیز به مردم ایران تبریک گفت. او سپس درباره بازی گفت:«با اینکهبازی قبلی را باخته بودیم ، بچه ها در این بازی با قدرت به میدان رفتند. واقعا بهداشتن چنین تیم شجاعی افتخار می کنم و حس غرور دارم. در این بازی هم ما به دنبالصعود بودیم و نتیجه و خوشحالم که از گروه مان صعود کردیم.»

خاکپور درباره بازی با ژاپن گفت:«ما از ژاپنی ها یک روز بیشتر استراحتداریم و با آمادگی بیشتری به مصاف آنها می رویم. ما در این بازی ها فقط به قطر، آنهم در یک مسابقه فشرده باختیم. حالا هم نباید برای مان فرقی داشته باشد که با چهتیمی بازی می کنیم. ما دنبال صعود هستیم و باید تلاش کنیم که برنده باشیم.»

خاکپور درباره دلایل تغییرات پیاپی در تیمش هم گفت:«این یک تورنمنتفشرده است. بازیکنان مثل من مربی نیستند که سریع ریکاوری شوند ، ما این فرصت را بههمه بازیکنان می دهیم تا در شرایط دشوار خسته نباشند. داریم توان بدنی آنها راتقسیم می کنیم.»

همچنین سرمربی تیم ملی چین بعد از این بازی گفت:«قبل از بازی ها دنبالقهرمانی بودیم اما باز هم از عملکرد بچه هایم راضی هستم. باید این شکست های مان راآسیب شناسی کنیم که چرا این طور شد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.