مدیر تیم فوتبال امید گفت: دیدار با قطر که میزبان رقابت‌های انتخابی المپیکی است، تفاوتی با سایر دیدار‌های ما ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی در خصوص شروع خوب  تیم امید در رقابت قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اظهار داشت: ابتدا باید از میزبانی قطر و زحمات مسئولان برگزاری مسابقات و کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تیم‌ها به‌وجود آورده اند. خوشبختانه تیم ایران شروع خوبی در مسابقات داشت و با وجود اینکه بازی اول تیم‌ها معمولا سخت و دشوار است اما توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. سوریه هم تیم خوب و جنگنده ای بود که پا به پای تیم ایران بازی کرد.

وی با اشاره به بازی فردا مقابل قطر تأکید کرد: با وجود اینکه قطر میزبان مسابقات است، بازی فردا تفاوتی با سایر بازی‌ها ندارد و فقط باید تمرکزمان روی بازی و گرفتن سه امتیاز باشد. ضمن اینکه نباید بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را فراموش کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید افزود: بازی قطر و چین را همراه با کادرفنی تیم امید در ورزشگاه تماشا کردیم. قطر تیم قدرتمند و خوبی است که با مربی اسپانیایی خود فوتبال با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد و باید حساب شده مقابل آنها بازی کنیم.

کاشانی ادامه داد: ما فراتر از المپیکی شدن فکر می‌کنیم و برای قهرمانی و بردن جام به ایران به مسابقات آمده‌ایم. برای رسیدن به این هدف نیز باید تلاش کنیم و بجنگیم و هر حریفی را شکست بدهیم.

وی در پایان با ابراز تاسف از مشکلات پیش آمده برای نمایندگان رسانه‌های ایرانی گفت: بابت عدم صدور آی‌دی کارت مسابقات از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر و برگزاری مسابقات گلایه مند هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. تمامی خبرنگاران کشورهای مختلف برای پوشش مسابقات باید از حقوق یکسان برخوردار باشند و بحث fair play باید داخل و خارج زمین مسابقه رعایت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.