نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد شکایت فدراسیون فوتبال از صداوسیما را کفاشیان در مجمع مطرح نکرد بله یکی از دوستان این کار را انجام داد که به تصویب اعضای مجمع رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود اسلامیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص تعویق انتخابات رئیس فدراسیون از اسفندماه ۹۴ به فروردین یا اردیبهشت سال ۹۵ گفت: وقت کافی برای ثبت‌نام و برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در اسفندماه سال ۹۴ را نداشتیم و در مجموع باید گفت شرایط مهیا نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فدراسیون فوتبال از صداوسیما بابت مطالباتی که دارد شکایت کند، گفت: بحث صداوسیما نیست بلکه قراردادی بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما در زمانی است که ضرغامی ریاست این فدراسیون را به‌عهده داشت. در آن زمان در خصوص حق پخش تلویزیونی قراردادی بسته شد که مبلغ آن ۲۳ میلیارد تومان است. این موضوع باب نیست که اگر رئیس یک مجموعه یا سازمان عوض شود به تعهداتی که در زمان رئیس قبلی برای آن مجموعه یا سازمان ایجاد شده عمل نشود. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرد: شکایتی که مطرح خواهد شد یک شکایت حقوقی است و این موضوع را کفاشیان در مجمع مطرح نکرد بلکه یکی از دوستان پیشنهاد کرد که مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. شما هم اگر طلبی از کسی داشته باشید باید طلب خود را بگیرید و فدراسیون فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.