بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: مهم‌ترین دلیل سقوط تیم مصدومیت‌های طولانی بازیکنان بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، ناصر عجم درخصوص سقوط تیم فردوسی به لیگ دسته یک اظهار کرد: پس از این که در نیم فصل اول توانستیم نتایج قابل قبولی بدست آوریم ولی با بدشانسی در نیم فصل دوم عملکرد خوبی را ارائه نکردیم که متاسفانه منجر به سقوط به لیگ یک شد.

وی تصریح کرد: مشکلات تیم از زمانی شروع شد که بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشتیم، مصطفی طیبی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از هفته هشتم در اختیار نداشتیم و چند بازیکن دیگر هم به دلیل آسیب دیدگی‌های پی در پی به تیم ضربه زدند.

عجم در خصوص حمایت مسئولین از این تیم عنوان کرد: در چند بازی مسئولین حضور داشتند ولی به گونه‌ای نبود که از یک تیم لیگ برتری حمایت شود، قطعا اگر حمایت بهتری صورت می‌گرفت نتیجه بهتری را می‌توانستیم بدست آوریم.

هم‌چنین ابراهیم حاجتی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی و سقوط به لیگ یک اظهارکرد: در ابتدای لیگ شرایط خوبی را دنبال می‌کردیم ولی متاسفانه با بدشانسی‌های زیادی در ادامه لیگ رو به‌رو شدیم و نتوانستیم جایگاه مناسبی را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: مصدومیت بازیکنان فشار زیادی را وارد کرد، در بعضی از بازی‌ها با ۵ بازیکنان وارد زمین مسابقه می‌شدیم که این موضوع کار را برایمان سخت کرده بود.

حاجتی در خصوص مشکلات مالی تیم و تاثیر آن در این نتایج عنوان کرد: مشکلات مالی هیچ تاثیری در گرفتن این نتایج نداشت، زیرا اعتقاد دارم در یک برهه از زمان که با مشکلات مالی رو به رو بودیم در مکان چهارم لیگ برتر قرار گرفته بودیم.

بازیکن تیم فردوسی با تاکید بر این موضوع که هیچ حمایتی در این فصل از این تیم نشد افزود: مسئولین زمانی که تیم نتیجه می‌گرفت در سالن حضور داشتند ولی وقتی بازی را واگذار می‌کردیم هیچ شخصی نبود که دست بازیکنان را بگیرند و مشکلاتشان را حل کنند، در واقع هیچ حمایتی را از مسئولین در این فصل شاهد نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.