سرمربی یوونتوس از کسب نهمین پیروزی تیمش خوشحال است و تاکید کرد به دنبال جذب یک هافبک است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، روند خوب یوونتوس در سری A ادامه دارد. این تیم در هفته نوزدهم به مصاف سمپدوریا رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. این تیم اکنون با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر به رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است و نشان داده در فصل جاری هم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی بسیار خوبی بود. بسیار خوشحالم که به روند پیروزی‌های پیاپی‌مان ادامه می دهیم. برای رسیدن به این پیروزی، اذیت شدیم و تا لحظات پایانی دست از تلاش برنداشتیم. پیروز شدن در ۹ بازی پیاپی به هیچ وجه آسان نیست ولی ما نشان دادیم تیم بزرگی هستیم و توان رقابت را داریم.

او درباره آنتونیو کاسانو، مهاجم تیمش هم گفت: در این دیدار بسیار عصبی بود اما ثابت کرد هنوز هم بازیکنی استثنایی است و می تواند کمک زیادی به تیم بکند.

آلگری در ادامه سخنانش درباره هرنانس، بازیکن برزیلی تیمش نیز اظهار کرد: بسیار خوشحالم که او در این دیدار موفق شد توانایی هایش را به اثبات برساند و ثابت کند انتقاداتی که از او شده، بی اساس بوده است. او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و من هم از این موضوع خوشحالم.

سرمربی پیشین میلان در ادامه سخنانش به ستایش از ناپولی، صدرنشین جدول رده بندی پرداخت و گفت: ناپولی تاکنون بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید. در این تیم، بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند و انگیزه و شور و هیجان لازم برای درخشش و کسب عنوان قهرمانی را دارند. رسیدن به صدر جدول رده بندی سخت است اما سخت تر از آن، حفظ آن جایگاه است.

آلگری در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی به دنبال جذب بازیکن جدید است نیز گفت: یوونتوس بازیکنان خوبی در اختیار دارد و سخت است بتوان گفت در پست خاصی، مشکل داریم. اگر هم در زمستان به دنبال جذب بازیکن باشیم، تنها در خط میانی بازیکن جذب می کنیم.

در جدول رده بندی سری A، ناپولی با ۴۱ امتیاز در صدر قرار دارد. یوونتوس و اینتر هم با ۳۹ امتیاز و اختلاف در تفاضل گل، به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.