مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا در پایان بازی تیمش برابر اسپانیول حرکتی جنجالی انجام داد که ممکن است برایش گران تمام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان بازی پرتنش و پرحاشیه شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و اسپانیول در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، لوئیس سوارز که در جریان بازی چند بار با بازیکنان تیم میهمان از جمله دروازه‌بان آنها، ‌پائو لوپس مشاجره کرد، اقدامی جنجالی انجام داد که در گزارش داور بازی هم به ثبت رسیده است.

به گزارش آس، داور بازی در گزارش خود از دربی کاتالونیا که نوشته است که مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در پایان بازی در ورودی تونل منتهی به رختکن‌های ورزشکاه نیوکمپ منتظر بازیکنان اسپانیول مانده و با گفتن چند کلمه آنها زمینه‌ساز آغاز یک درگیری دیگر میان طرفین شده است.

داور در گزارش خود از پیروزی ۴ بریک بارسلونا نوشته است که سوارز با گفتن جمله «منتظرتان بودم. بیایید اینجا آشغال‌ها!» خطاب به بازیکنان اسپانیول مسبب آغاز درگیری میان بازیکنان دو تیم در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه نیوکمپ شده است.

اهانت سوارز به بازیکنان تیم میهمان باعث افزایش تنش میان آنها و نزدیک شدن آنها برای آغاز یک درگیری فیزیکی شد که البته با مداخله مأموران و اعضای کادر فنی دو تیم این اتفاق صورت نگرفت.

شیطنت‌ سوارز در جریان بازی که بعد از گلزنی مسی (گل دوم بارسا) درست پیش روی دروازه‌بان اسپانیول شروع به خوشحالی کرد و نیز جنجالی که در پایان بازی در تونل ورزشگاه نیوکمپ به راه انداخت، ممکن است برای او مجازات‌هایی را از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.