رئیس سازمان لیگ گفت: جلسه امروز برای حل مشکلا بازیکنان سرباز برای همراهی باشگاه‌ها و تیم ملی بسیار امیدوارکننده بود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز در خصوص حل مشکل بازیکنان سرباز عنوان کرد: در این جلسه سرلشکر باقری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار کمالی، سردار باران‌چشمه، کفاشیان و بنده حضور داشتیم و جلسه خیلی خیلی خوبی بود. من و کفاشیان موضوع بازیکنان سرباز و کمک به باشگاه‌ها و تیم‌های امید و بزرگسالان را با توجه به بحث جوانگرایی مطرح کردیم.

وی ادامه داد: سرلشکر باقری در این جلسه گفت که فصل‌الخطاب برای ما قانون است و ما از طریق قانونی سعی می‌کنیم هر آنچه به سود فوتبال است را انجام دهیم. ایشان گفت که ما از ظرفیت قانونی استفاده می‌کنیم تا باشگاه‌ها متضرر نشوند.

تاج گفت: قرار شد در جلسه‌ای دیگر که این بار به میزبانی کفاشیان برگزار می‌شود صحبت‌های تکمیلی انجام شود تا ببینیم از چه راهکاری می‌توانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: جلسه امروز برای باشگاه‌ها بسیار امیدوارکننده بود و تیم‌های ملی بزرگسالان و امید نیز می‌توانند در صورت رفع مشکلات از حضور بازیکنان سرباز به صورت قانونی بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز صحبتی از پولادی مطرح شد، گفت: خیر در این باره حرفی به میان نیامد.

تاج در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره جوسازی عربستانی ها و اینکه گفته می‌شود بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میزبان ازبکستان و دیدارهای نمایندگان عربستان به میزبان امارات یا قطر برگزار می‌شود و آنها امنیت ایران را زیر سؤال برده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست و مطمئن باشید هر کاری که عربستانی‌ها انجام دهند ما نیز مقابله به مثل خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: درباره اینکه بازی در زمین بی‌طرف برگزار شود چیزی به ما گفته نشده و تنها در حد رسانه‌هاست. مطمئنا زمانی که این موضوع به ما ابلاغ شود تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.