مس سونگون با تساوی مقابل یاسین پیشروی قم از قهرمانی دور شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ایران با پنج بازی شروع شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها مس سونگون مقابل میزبان خود یاسین پیشروی قم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد. با این نتیجه مس سونگون که در هفته پیش توانسته بود صدرنشین شود با ۴۹ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد. همچنین مجموع امتیازات یاسین پیشروی قم به ۳۷ رسید.

در دیدار مهم دیگر این هفته تاسیسات دریایی تهران توانست با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ مهمان خود شهروند ساری را شکست دهد. تاسیسات دریایی با این نتیجه توانست باز هم به صدر جدول لیگ برتر فوتسال راه یابد. مجموع امتیازت این تیم ۴۹ امتیاز است که البته به علت تفاضل گل بهتر مقام اول را کسب کرده است.

در دیدار دیگر گیتی پسند با نتیجه ۲ بر یک توانست مهمان خود دبیری تبریز را مغلوب کند و با این نتیجه همپای تاسیسات دریایی و مس سونگون ۴۹ امتیاز داشته باشد و با احتساب تفاضل گل در رده دوم جدول جای گیرد. دبیری تبریز با شکست مقابل گیتی پسند با ۴۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

در دیدار دیگر این هفته میثاق تهران توانست مهمان خود فردوسی مشهد را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و با گرفتن سه امتیاز این بازی در رده هفتم جدول جای گیرد.

همچنین شرکت حفاری توانست مقابل مهمان خود مقاومت البرز با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شود. حفاری با این نتیجه با مجموع ۳۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس نیز به دلیل عدم دریافت مطالبات بازیکنانش در مقابل فرش آرای مشهد حاضر نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.