سرمربی هلندی شیاطین سرخ خواهان حفظ هافبک بلژیکی تیمش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مروان فلینی که در این فصل نتوانسته جایی در ترکیب ثابت منچستریونایتد برای خود پیدا کند، میلان را علاقه‌مند به جذب خود می‌بیند. این هافبک ۲۸ ساله که در تابستان ۲۰۱۳ در ازای ۲۷.۵ میلیون پوند از اورتون به شیاطین سرخ پیوست، در هر چهار شکست متوالی منچستریونایتد در ماه دسامبر ۲۰۱۵ از ابتدا در ترکیب این تیم بود.

بر اساس گزارش‌های نشریات انگلیسی، فن‌خال به فلینی گفته که نیاز به او دارد و قصد ندارد این هافبک بلژیکی و جنگنده را در لیست فروش منچستریونایتد بگذارد. سرخپوشان شهر منچستر در غیاب مروان که در «پِلن - بی» سرمربی هلندی شیاطین سرخ قرار دارد، موفق شدند در دو بازی اخیر خود چهار امتیاز کسب کنند و به سه شکست متوالی خود خاتمه دهند.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و برخی به خاطر سبک بازی این تیم به لوئیز فن‌خال انتقاداتی دارند. در این بین نیز رئیس کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» هم نسبت به شیوه بازی شیاطین سرخ انتقاد کرده است. این کمپانی آلمانی قرارداد اسپانسری ۷۵۰ میلیون پوندی با پرافتخارترین باشگاه انگلیس به امضا رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.