دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۶:‌۳۰ آغاز می‌شود که پیش از شروع این بازی حاشیه‌هایی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، درحالی که ۲۰دقیقه تا آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، زمان باقی مانده است، حدود ۴ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

بازیکنان استقلال خوزستان زودتر از پرسپولیسی ها برای گرم کردن وارد زمین شدند. ۵ دقیقه بعد از آن ها هم شاگردان برانکو وارد زمین شدند.

هواداران تمام بازیکنان پرسپولیس را تشویق کردند. آن ها همچنین به محسن مسلمان، بابت ازدواجش تبریک گفتند. هواداران پرسپولیس در مقاطعی هم علیه آراش برهانی شعار سر دادند.

حدود ۵۰ نفر هم از هواداران استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی آمده اند.

بازیکنان پرسپولیس به سبک بندسلیگایی تشویق شدند.

علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در جایگاه CIP دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا می‌کند.

رضا نورمحمدی و سوشا مکانی دو بازیکن محروم تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین علیرضا امامی فر بازیکن سابق این تیم در جایگاه VIP حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

پرسپولیس با ترکیب ایمان صادقی، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، لوکا ماریچ، رامین رضاییان و محسن مسلمان به میدان می‌رود.

در ترکیب استقلال خوزستان فرناندو ده خسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم مهدوی زهیوی، حسن بیت سعید، عقیل شعیبی کعبی، مهدی زبیدی، علی‌اصغر عاشوری حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.