تمرین عصر امروز تیم امید درحالی برگزار شد که در آن خاکپور و طباطبایی بر سرعت ارسال پاس، دقت در ارسال‌ها و زدن ضربات آخر تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال امید از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خلیج فارس آغاز شد.

*بیش از صد تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم امید بودند که به تشویق کادرفنی و بازیکنان پرداختند. در بین تماشاگران، چند تماشاگر معلول نیز حضور داشتند که با وجود معلولیت برای تشویق تیم امید به ورزشگاه آمده بودند.

* بعد از صحبت‌های ابتدایی خاکپور بازیکنان زیر نظر طباطبایی به گرم کردن پرداختند. در این بخش، حرکات ترکیبی با توپ برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. ضمن اینکه امیرعابدزاده و علی محسن زاده دو دروازه بان تیم امید نیز زیر نظر سعید عزیزیان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در بخش ابتدایی تمرین، انجام حرکات ترکیبی، ارسال از جناحین و ضربه زدن به سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت ضمن اینکه عناصر دفاعی نیز تا پشت محوطه جریمه اجازه پرسینگ و تحت فشار قرار دادن عناصر تهاجمی را داشتند. در این بخش خاکپور و‌ طباطبایی بر سرعت ارسال پاس و دقت در ارسال ها و زدن ضربات آخر تاکید داشتند. ضمن اینکه محمد مایلی کهن مدیر فنی و مجتبی تقوی مشاور فنی تیم امید، بر کار ملی پوشان نظارت داشتند.

*در مرحله دوم تمرین امروز، بازیکنان در قالب دو گروه قرمز و سورمه‌ای در یک نیمه زمین به بازی پرداختند. در این بخش نیز برنامه تاکتیکی مورد نظر کادرفنی، انجام کارهای ترکیبی و بردن بازی به جناحین و ‌ارسال روی دروازه‌ها بود که با جدیت بالایی برگزار شد. در طول این تمرین محمد خاکپور بارها نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

*سرد کردن بازیکنان که توسط طباطبایی انجام شد، بخش پایانی تمرین بود.

*بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید هنگام خروج از ورزشگاه خلیج فارس و قبل از سوار شدن به اتوبوس با استقبال گرم تماشاگرانی مواجه شدند که ضمن خوشامدگویی با ملی پوشان و کادرفنی عکس یادگاری گرفتند. حضور تماشاگران معلول، بازیکنان و کادرفنی تیم امید را تحت تاثیر قرار داد. تماشاگران هنگام مواجهه با بازیکنان و کادرفنی، خواستار صعود به المپیک شدند.

* بازیکنان بعد از حضور در هتل راهی استخر شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.