سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات گفت: دیدار مقابل مقاومت بسیار خوب بود و عملکرد بازیکنان به دلم نشست.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۷ بر ۲ تاسیسات مقابل مقاومت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و اگر بخواهیم چند بازی که به دل من نشسته باشد را یاد کنم این بازی یکی از آنهاست. یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: ما در کرج خیلی راحت‌تر بازی می‌کردیم در حالی که فکر می‌کردیم شرایط‌مان دشوارتر باشد اما فکر می‌کنم بازیکنان ما هم با توجه به میهمانی که شب قبل از بازی باشگاه برگزار کرد، انگیزه بیشتری داشتند و توانستند با قدرت در زمین ظاهر شوند.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه هفته آینده دیداری مقابل گیتی‌پسند خواهند داشت، یادآور شد: قطعا هم برای ما و هم برای گیتی‌پسند پیروزی در این بازی بسیار مهم است. بردن ما صدرنشینی ما را تثبیت می‌کند و پیروزی گیتی‌پسند هم آنها را به صدر جدول نزدیک می‌کند. اگر گیتی‌پسند شکست بخورد از کورس قهرمانی دورتر می‌شود. این تیم بازیکنان و مربی بزرگی دارد که به خوبی در میدان می‌توانند ظاهر شوند و مطمئنم بازی زیبایی برگزار خواهد شد.

شمسایی در مورد اینکه آیا مصدومیتش خوب خواهد شد و به این بازی می‌رسد، گفت:‌احتمال رسیدن من به این دیدار یک درصد است. بازیکنان ما هم اکنون به خودباوری لازم رسیده‌اند و تک تک آنها می‌دانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. آنها نمی‌خواهند امتیازی از دست بدهند و با قدرت در زمین ظاهر می‌شوند.

وی در مورد صحبت‌هایش در برنامه ۹۰ و اینکه منظورش از هله و هوله‌ها چه کسانی بودند، تاکید کرد: بازیکنان و مربیان ایرانی بزرگترین و بهترین افراد در جهان هستند و این موضوع را همه می‌دانند. اول اینکه باید بگویم من به شوخی این مسئله را گفتم و همچنین منظورم بازیکنان آسیایی بود که بتوانم عناوین را از آنها بگیریم وگرنه نسبت به تمامی بازیکنان و مربیان ایرانی من از همه آنها کوچکتر هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.