سرمربی تیم ذوب آهن گفت:‌ من احتمال اینکه نیمه اول بدی از بازیکنانم ببینیم می‌دادم چرا که می‌دانستم هیجانات آن‌ها در مقابل سپاهان تخلیه شده و انگیزه لازم برای بازی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، یحیی گل محمدی پس از پیروزی پرگل برابر تیم پدیده اظهار کرد:‌ سه امتیاز بسیار سختی را به دست آوردیم و چنین انتظاری هم داشتیم چرا که تیم ما از بازی پر هیجان و پرجنب و جوش مقابل سپاهان به این بازی رسیده بود و تمام هیجانات بازیکنان در این بازیکن تحلیل رفته بود و انگیزه لازم را در این بازی نداشتیم.

وی با بیان اینکه زدن یک گل در نیمه اول کار تیم ما را برای ادامه بازی راحت‌تر کرد ادامه داد: امروز حدادی فر و حسن زاده در اوج فوتبال خود قرار داشتند و با همکاری یکدیگر مدافعان را از دور خارج کردند و دو گل را برای ما به ثمر رساندند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به مشکلات زیادی که برای حضور پدیده در اصفهان به وجود آمده بود اشاره کرد و گفت‌: تیم پدیده از تیم‌های خوب لیگ است و فوتبال خوبی ارائه می دهد و باید به آن‌ها خسته نباشید گفت که در این شرایط به اصفهان آمده و مقابل ما بازی کردند.

وی درباره معاوضه حسن زاده با بازیکن برزیلی در نیم فصل گفت: ما بنا نداریم که بازیکنی را تعویض کنیم چرا که همه بازیکنان ذوب آهن قابل احترام هستند و روی همه بازیکنان‌مان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم چرا که اعتقاد داریم سختی بازی تیم ما از نیم فصل دوم شروع می‌شود.

گل محمدی تاکید کرد:‌ اینکه چه کسی در تیم من بازی می کند مهم نیست بلکه مهم این است که دستوراتی که به او داده می شود و وظیفه ای که به او محول می شود به خوبی در زمین پیاده شود.

وی خاطرنشان کرد: من سعی دارم که همه بازیکنان را به چرخه بازی در زمین وارد کنم چرا که اعتقاد من این است که باید به بازیکنان جوان اعتماد کرد و بیشتر بازی داد و به همین دلیل است که من در این بازی سه تعویض متوالی کردم و به بازیکنان جوان میدان دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.