نیمه نخست دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و سایپا تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین بازی از هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه تیم‌های استقلال و سایپا برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی در جریان است، استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، محسن کریمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده به میدان آمد و راتکو دوجکویچ، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، علی زینالی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، روزبه شاه‌علی‌دوست، ابراهیم صادقی، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و رضا نوروزی در ترکیب سایپا قرار داشتند.

نخستین موقعیت بازی توسط جواد نکونام خلق شد که  ضربه آزاد وی از فاصله ۲۵ متری از بالای دروازه استقلال به اوت رفت. در دقیقه ۱۱ استقلال یک موقعیت خوب را از دست داد زیرا پاس در عرض خطرناک بهنام برزای را ایوبی به کرنر فرستاد.

موقعیت‌های دو تیم در این نیمه چندان خطرناک نبود  اما در دقیقه ۳۱ شوت ابراهیم صادقی توسط مدافعان استقلال برگشت داده شد که این توپ به ایوبی رسید اما ضربه او از بالای دروازه رحمتی عبور کرد. در دقیقه ۴۲ هم رضا نوروزی در یک موقعیت مناسب توپ را به اوت زد تا تلاش دو تیم در این نیمه نتیجه‌ای نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.