کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش در دیدار مقابل نفت می‌توانسته برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از بازی تیمش مقابل نفت که با تساوی یک - یک به پایان رسید گفت: به بازیکنانم بابت جنگندگی تبریک می‌گویم، اما در دیداری که می‌توانستیم پیروز باشیم؛ برنده نشدیم. بیش از حد شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و در نهایت گل می‌خوریم و باید خدا را شکر کنیم که توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی افزود: امروز فرصت‌های گل زیادی را از دست دادیم و حتی یک پنالتی را نیز تبدیل به گل نکردیم. در آن طرف گلی دریافت کردیم که نباید می‌خوردیم. به تیم نفت تبریک می‌گویم و به نظرم تماشاگران یک بازی خوب و پر از هیجان را شاهد بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن فرصت‌های گل زیاد توسط مهاجمان این تیم گفت: فقط با کار و اعتماد به نفس می‌توانیم این مشکل را از بین ببریم. باید صبر کنیم تا مهاجم به رشد برسد. امیدوارم طارمی و علیپور به درجه‌ای برسند که گلزنی کنند. تیم ما امروز خیلی جوان بود، به‌جز نورمحمدی و بنگر سایر بازیکنان زیر ۲۴ سال بودند به هر حال امیدواریم در آینده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

ایوانکوویچ در خصوص جذب بازیکن در نیم‌فصل گفت: خیلی سخت است که نیم فصل بازیکن باکیفیت پیدا کنیم چون اینگونه نفرات قرارداد دارند. باید ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود. ضمن اینکه تیم کنونی پرسپولیس نیز پتانسیل بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.