سرمربی دورتموند عنوان کرد که شاگرانش برای شکست اشتوتگارت کاملاً آماده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از دو شکست متوالی بورسیا دروتموند مقابل هامبورگ در بوندس‌لیگا و کراسنودار در لیگ اروپا، شب گذشته (شنبه) زردپوشان وستفالن در هفته چهاردهم لیک دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه ۴ بر یک قاطعانه از سد اشتوتگارت بگذرند و به وضعیت خود سامان بدهند.

توماس توخل پس از این بازی گفت: پس از دو شکست متوالی، این بازی برای ما به منظور بازگشت به مسیر درست، خیلی اهمیت داشت. ما برای این بازی خانگی خودمان را به طور ویژه آماده کرده بودیم و یکبار دیگر روحیه بالای خود را نشان دادیم. باید همچنان به کارهای مثبتی که می‌کنیم، ایمان داشته باشیم. باید نشان دهیم که چقدر تشنه حمله کردن و  پیروزی هستیم. ما با تمام توان خود بازگشته‌ایم.

وی افزود: شکست مقابل هامبورگ واقعاً من را غافلگیر کرد. نه تنها من، بلکه کل اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم بابت این شکست ناراحت بودند. پس از آن هم در خانه کراسنودار در لیگ اروپا متحمل شکست شدیم و در آن بازی هم از پتانسیل واقعی‌مان فاصله داشتیم.

دورتموند در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد و با بایرن‌مونیخ صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.