سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ یک پرونده قطور دارد و در اکثر مواقع با ریاضیات تصمیم می‌گیرد، با نزدیکی به پنجره نقل و انتقالات زمستانی و رویای قهرمانی، مطمئنا تلاش زیادی خواهد کرد تا برای نیم فصل دوم دستش باز‌تر باشد و بهتر بتواند تیمش را کوچ کند.

در واقع باید تاکید کرد در پرسپولیس کسانی در معرض تهدید به اخراج یا فروش و معاوضه هستند که نتوانسته‌اند در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی زیادی انجام دهند. حالا آن دقایق حضور و تاثیرگذاری بازیکنان جلوی چشم برانکو است. باید دید باشگاه چقدر می‌تواند در تقویت تیم به برانکو  کمک کند و چقدر می‌تواند جلوی دلال‌هایی که می‌کوشند به برانکو نزدیک شوند را بگیرد و به مربی تیم خود آرامش بدهد؟

بازیکنانی که کمتر به میدان رفته‌اند از این قرار هستند: بابک حاتمی، علی فاطمی، علی علیپور، مایکل اومانا، ماریچ و ...باید دید چند بازیکن در پنجره زمستانی پرسپولیس تعویض می‌شوند و اصالتا تغییر زیادی صورت می‌گیرد یا نه؟

زمان نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل لیگ برتر فوتبال کشور از ۱۰ آذر تا ۷ دی تعیین شده و باشگاه‌ های لیگ برتری برای نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل دوم در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.