سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور فصل گذشته از بین رفت و این یک تراکتور جدید است و تغییرات زیادی در آن رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، تونی اولیویرا در کنفرانس قبل از بازی اظهار داشت: این بازی یک بازی همانند تمامی بازی‌های دیگرسخت خواهد بود اما هربازی لیگ شرایط خودش را دارد و ما می‌دانیم که شرایط ملوان در جدول از ما بهتر است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

سرمربی تراکتور افزود: همیشه ملوان در خانه برای حریفان مشکلات زیادی ایجاد می‌کند و برای این بازی تدابیر خاصی در نظر گرفتیم و با انگیزه بالایی که بازیکنان ما دارند می‌خواهیم در این بازی پیروز شویم.

وی در مورد نتیجه گیری تراکتور افزود: این تراکتور با تراکتور سال گذشته تفاوت زیادی دارد و تغییرات زیادی در آن رخ داده است و ما بسیاری از بازیکنانمان را از دست دادیم و بسیاری از بازیکنان سربازی که به تیم ما ملحق شدند یک فصل در تیمشان بازی نکردند.

سرمربی تراکتور اظهار کرد: تیم ما مثل نفت، سپاهان و ذوب آهن نیست زیرا باید دوباره تیم را تشکیل می‌دادیم و آن تراکتور فصل گذشته از بین رفت و این یک تراکتور جدید است.

الیویرا درباره شرایطش در تبریز گفت: من می‌دانم که بالاخره یک روز می‌میرم و اگر یک مربی در تراکتور توانست دوبار نائب قهرمان و یک بار قهرمان جام حذفی شود به من در آسمان ها زنگ بزنید و بگوئید که یک مربی بهتر از تو آمده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.