کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

براساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، بال روسی کهکشانی‌ها در این زمستان به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، روزنامه «آس» اسپانیا خبر داد که دنیس چریشف در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی از رئال‌مادرید جدا شده و به طور قرضی به تیمی دیگر خواهد پیوست. این بال هجومی که در تیم رافائل بنیتس فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرده از شرایطش در سانتیاگوبرنابئو ناراضی است و نمی‌خواهد نیم‌فصل دوم را همانند نیم‌فصل اول از دست بدهد.

این بازیکن روسی تا به اینجای فصل از ۱۵۳۰ دقیقه ممکن تنها ۵۸ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است. چریشف در این فصل کمتر از ۶۰ دقیقه برای رئال‌مادرید بازی کرده است و این یعنی کمتر از مدت زمانی (۷۰ دقیقه) است که او در آخرین بازی ملی‌اش بازی کرده است. با توجه به اینکه روسیه سهیمه حضور در مرحله پایانی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را کسب کرده، قابل درک است که چریشف نمی‌خواهد با بازی نکردن در تیم باشگاهی‌اش شانس همراهی تیمش در این تورنمنت معتبر را از دست بدهد.

با توجه به سرعت و تکنیکی که چریشف دارد، لیگ برتر می‌تواند مقصد خوبی برای او باشد، جایی که دو تیم لیورپول و اورتون شرایط این بازیکن ۲۴ ساله را زیر نظر دارند. در  اسپانیا هم ویارئال تیمی است که تمایل دارد چریشف را به طور قرضی از کهکشانی‌ها به خدمت بگیرد. در تابستانی هم که گذشت، والنسیا خواهان جذب بال روسی سفیدپوشان مادریدی بود، هرچند او در نهایت برای ماندن در برنابئو متقاعد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.