سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: محرومیت و آسیب دیدگی برخی بازیکنان دیگر اجازه نمی‌دهد به صورت یک تیم کامل مقابل گسترش فولاد کار کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایگور استیماچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه می‌دانند این سومین بازی ما در نه روز است. ما دو بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم که دشواری زیادی تحمل کردیم.

وی افزود: بعضی بازیکنان ما محروم هستند و نمی‌توانیم روی میلاد سرلک و علی کریمی حساب باز کنیم و همچنین آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان دیگر اجازه نمی‌دهد به‌صورت یک تیم کامل مقابل گسترش فولاد کار کنیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان فوق‌العاده دیگری داریم و از بازیکنانم انتظار دارم که کارهای مشابهی را که در برابر ذوب‌آهن انجام دادند تکرار کنند و فوتبال خوبی انجام دهند و پاس سریع بدهند و سریع حرکت کنند که با این حالت من راضی خواهم بود و اگر این کار را انجام دهیم نتیجه نیز مطلوب خواهد بود.

استیماچ تصریح کرد: من الآن با سپاهان هستم تا بهترین کارم را انجام دهم و تغییر دهم چیزهایی را که به روش بازی کردن آن‌ها مربوط است. اولین هدفم این است که بازی فوتبال را سریع‌تر و بهتر انجام دهیم و باعث شویم هواداران سپاهان استقبال کنند و خوشحال شوند.

وی تأکید کرد: نتیجه برخی مواقع مثبت و برخی مواقع منفی است ولی برای من به‌عنوان یک مربی مهم‌ترین عامل این است که بازیکنانم از دستوراتم پیروی کنند و وقتی بازی تمام می‌شود و به رختکن می‌آیند چیزی نداشته باشند که انجام نداده باشند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: من در رابطه با امیرحسین کریمی اطلاع دارم. یکی از همکاران قدیمی من با او کار کردند و من در رابطه با تاریخچه سپاهان و تمامی بازیکنانی که قبلاً در این تیم بازی کردند به حد کافی مطالعه کردم ولی او در حال حاضر در کنار ما نیست. من از تکنیک کریمی باخبرم و به‌عنوان یک مربی متأسفم که او همراه ما نیست.

استیماچ خاطرنشان کرد: من در رابطه بااینکه مربیان دیگر چه‌کاری می‌کنند مطمئن نیستم ولی درباره اینکه چه اقداماتی باید انجام دهم مطمئنم. من در کارم جدی هستم چون باشگاهم انتظار دارد بهترین کار را انجام دهم پس با توجه به این موضوع بازی‌های زیادی از حریفانمان دیدم و این به من در کار کردن با تیمم کمک می‌کند تا تلاش کنیم و راهی پیدا کنیم تا نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی تصریح کرد: البته مربیان دیگر باهم متفاوت هستند و این استراتژی من به این معنی نیست که فقط من مربی موفقی هستم.

استیماچ افزود: گسترش فولاد در ۵ بازی اخیر نباخته است و این به ما نشان می‌دهد که تیم خیلی خوبی هستند. بازیکنان تهاجمی خیلی خوبی دارد و کار اصلی من این است که کیفیت تیم گسترش فولاد را به بازیکنانم نشان دهم. همین‌طور اینکه چطور دفاع این تیم را شکست دهیم و کار خوبی را بتوانیم انجام دهیم.

وی افزود: ما سپاهان هستیم و باید هر بازی را برای برنده شدن شروع کنیم و این به ما این اجازه را نمی‌دهد که مقابل تیم‌های حریف مغرور باشیم و یا آن‌ها را دست‌کم بگیریم. ولی اگر بخواهیم دوباره قهرمان بشویم این تنها راهی هست که باید بپیمایید.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: در رابطه بااینکه از من می‌پرسید که بازی فوتبال زیبا را دوست داریم یا نتیجه مناسب را باید بگویم که من هر دو را دوست دارم داشته باشم. بعد از بازی با ذوب‌آهن که ۶۰ دقیقه یک یار کمتر داشتیم و شانس‌های خوبی از دست دادیم در پایان در پنالتی شکست خوردیم هرکسی بعد از بازی پیش من آمد و گفت که شما خیلی فوتبال خوبی انجام دادید.

استیماچ تصریح کرد: شما فکر می‌کنید من خوشحال بودم؟ من به همه آن‌ها گفتم که دوست داشتم بازی بدتری انجام می‌دادیم و برنده از زمین خارج می‌شدیم چون بازی خوب و عدم نتیجه‌گیری راضی‌کننده نیست.

وی تأکید کرد: من به‌عنوان هافبک در فوتبال کارم را آغاز کردم و همین‌طور که سنم بزرگ‌تر شد به عقب بازگشتم.

سرمربی تیم سپاهان گفت: ما مقداری افت داشتیم ولی آنچه باید را انجام دادم تا تیمم را تقویت کنم ولی ما زمانی نداریم که ناراحت باشیم به خاطر اینکه هنوز ۵ بازی باقیمانده تا نیم‌فصل را به اتمام برسانیم و ۵ امتیاز از تیم رده اولی عقب هستیم و نمی‌توانیم روزها را صرف گریه کردن از دست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.