مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که این تیم قصد دارد با کسب سه امتیاز دیدار مقابل راه‌آهن جایگاهش را در جدول حفظ کند.

پیمان شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل راه‌آهن گفت: برای دیدار با راه‌آهن سراسر انگیزه‌ایم و با حس رفاقتی که ویسی در تیم ایجاد کرده امسال به دنبال کسب سهمیه هستیم. در دیدار هفته گذشته مقابل گسترش‌فولاد هم عالی بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در آن بازی باید با نتیجه بهتری به پیروزی می‌رسیدیم، اما به هر حال این طبیعت فوتبال است و پیش می‌آید که در یک بازی فرصت‌های زیادی را از دست بدهید.

وی افزود: همه بازی‌ها سخت است و دیدار با راه‌آهن هم یکی از مشکل‌ترین بازی‌های پیش روی ما خواهد بود. راه‌آهن تیمی قابل احترام و سختکوش است که بازیکنان جوان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. ما شناخت خوبی از این تیم داریم و برای یک بازی جوانمردانه و خوب به تهران می‌آییم.

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد سبک ویسی در این تیم گفت: خیلی خوشحالم که افتخار کار کردن با ویسی را دارم. او برای هر بازی، سبک و تاکتیک مربوط به همان بازی را دارد و از نظر مسائل روحی و روانی هم انگیزه زیادی به بازیکنان منتقل می‌کند. امیدوارم با ارائه بازی خوب در دیدار با راه‌آهن هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

شیرزادی در مورد اختلاف روح‌الله سیف‌اللهی و ویسی گفت: موضوع خاصی نبود. سیف‌اللهی بعد از مصدومیت رفته‌رفته در حال بهتر شدن است. انتظارات از او بالاتر از سایر بازیکنان است و ویسی هم پدرانه این بازیکن را نصیحت کرد و همه چیز حل شد. به امید خدا روح‌الله از این بازی به روال گذشته برمی‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.