کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در بازی مقابل استقلال تهران سیصد و نود و نهمین مسابقه خود را در لیگ برتر در این مسابقه انجام می‌دهد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی ۱۶ سال است که در تیم سایپا حضور دارد و در این مدت ۳۹۸ بازی برای سایپا انجام داده است. او اگر در بازی استقلال تهران که در روز دوشنبه برگزار می‌شود به میدان برود سیصد و نود و نهمین بازی خود را در لیگ برتر برای سایپا انجام داده است و در صورت بازی در هفته چهاردهم لیگ مقابل استقلال اهواز او به رکورد ۴۰۰ مسابقه در لیگ برتر می‌رسد که یک رکورد بی‌نظیر است و اولین بازیکنی است که در فوتبال ایران چنین رکوردی را به نام خود ثبت می‌کند.

دیدار سایپا و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )