مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در ادامه لیگ نیز تلاش‌مان این است که گام‌هایمان را استوار و محکم برداریم.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره دیدار این تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر راه‌آهن، اظهارکرد: در این هفته بیرون از خانه بازی می‌کنیم. تیم ما در جام حذفی برابر این تیم بازی کرد و علی‌رغم اینکه خوب بودیم، شکست خوردیم و حذف شدیم.

وی افزود: در این دیدار با انگیزه هستیم و جهت جبران نتیجه جام حذفی و پیروزی به میدان می‌رویم. نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم و هر دو تیم نسبت به یکدیگر شناخت داریم. امیدوارم با سه امتیاز به خانه برگردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار حساس است و با توجه به این‌که تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده‌اند، هدف ما این است که جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و روز گذشته نیز یک بازی تدارکاتی با تیم ملی‌حفاری برگزار کردیم. تلاش ما این است که هم بازیکنان اصلی و هم آن‌هایی که در لیگ کمتر بازی‌ کرده‌اند، در شرایط ایده‌آل مسابقه‌ای حفظ شوند.

وی افزود: مهم این است که بازیکنان ما به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانیم بهتر از این هم باشیم و ان‎شاءالله می‌توانیم به هدف‌های بزرگ‌مان هم دست پیدا کنیم.

پورموسوی درباره نگاه‌ها‌ به این تیم، گفت: وقتی نگاه‌ها به سمت ما است، مسوولیت ما سخت‌تر می‌شود. آقای ویسی هم در صحبت‌هایی که با بازیکنان دارد، به آن‌ها می‌گوید که شما دیگر متعلق به خودتان نیستید بلکه متعلق به تمام مردم خوزستان هستید، چرا که تمام نگاه‌ها به سمت ما است.

وی ادامه‌ داد: با توجه به اینکه تیم‌های فولاد و استقلال اهواز تا این جای رقابت‌ها نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند‏، می‌توان گفت تیم ما به گونه‌ای امید مردم خوزستان است و همین، مسوولیت ما را سنگین می‌کند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم امید خوبی برای مردم خوزستان باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان ‌کرد: البته نباید غافل شویم و فشار روانی زیادی بر بازیکنان‌مان که جوان هستند، وارد کنیم. سعی می‌کنیم از این به بعد هم گام‌هایمان را به همین صورت، استوار و محکم برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.