مربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید حاشیه سازی مجید صالح از قبل از بازی آغاز شده بود.

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه درباره شکست تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ما موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و مستحق کسب پیروزی بودیم اما شرایط به گونه‌ای شد که موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید و در آنجا هم تجربه گلر حریف به کمک‌شان آمد و توانستند به پیروزی برسند. مهدی رحمتی ستاره بی‌چون و چرای بازی امروز بود و بازی را به نفع استقلال برگرداند.

او درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی هم گفت: ما خودمان هم راضی نیستیم که در این ورزشگاه بازی کنیم. زمین شرایط خوبی ندارد اما با توجه به قراردادی که باشگاه با ورزشگاه تختی منعقد کرده فکر نمی‌کنم بتوانیم بازی‌هایمان را به ورزشگاه آزادی منتقل کنیم. ما هم فوتبال روی زمین بازی می‌کنیم و دوست داریم شرایط زمین مساعد باشد.

او همچنین درباره مشکلات داوری هم گفت: من معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما داور بازی روی یکی دو صحنه اشتباه کرد.

در ادامه خبرنگاری از او درباره دعوای نیمکت تیم‌ها پرسید که خرمگاه پاسخ داد: دعوا میان نیمکت تیم‌ها نبود بلکه به خاطر عدم حرفه‌ای‌گری مجید صالح به وجود آمد. من می‌خواهم اسم این مربی را ببرم تا بداند چه می‌گویم. او که دم از حرفه‌ای‌گری می‌زند ساده‌ترین اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت نکرده و قبل از بازی با بازیکنانی چون بیرانوند و مطهری صحبت می‌کرد و می‌پرسید چرا مربیان نفت شما را بازی نمی‌دهند. بعد از بازی هم صالح آن حرکات ناشایست را انجام داد. باید از او بپرسیم که چرا آن حرکات را انجام داده است. مشت گره کردن با اشاره دست فرق می‌کند. ما بعد از شکست نزد مربیان استقلال رفتیم و پیروزی را به آن‌ها تبریک گفتیم چون این گونه یاد گرفته‌ایم. امروز فوتبال زیبایی را شاهد بودیم و من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. تنها نکته تاریک بازی مسئله صالح بود. من اسم او را هم به عنوان همکار نمی‌آورم زیرا او حاشیه‌هایش را قبل از بازی آغاز کرده است.

خرمگان درباره اینکه صادقیان در بازی امروز هم حاشیه داشت گفت: هر بازیکن شرایط خاص خودش را دارد. صادقیان از ابتدای فصل بازی‌های زیادی برای ما انجام داده است. این هنر مربی است که بتواند از او بازی بگیرد. ما سعی می‌کنیم او را مهار کنیم و از او بازی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.