سرمربی تیم فوتبال نفت در جریان نیمه اول وقت‌های اضافه دیدار مقابل استقلال با مربی آبی پوشان جر و بحثی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سانتوز مدافع برزیلی تیم فوتبال نفت با فرزند خود در ورزشگاه حاضر شده است.

* در جریان نیمه دوم هنگامی که هواداران استقلال علیه پیام صادقیان شعارهایی را سر دادند با واکنش علیرضا منصوریان روبه‌رو شد که او از تماشاگران خواست این فحاشی‌ها را قطع کنند و آنها هم پس از این موضوع سکوت کردند.

* پس از اینکه پیام صادقیان در نیمه اول وقت اضافه فرصت خوبی را در مقابل دروازه استقلال از دست داد، با واکنش کادر فنی و بازیکنان روبه‌رو شد که آنها به او سعی می‌کردند روحیه بدهند.

* در بین دو نیمه وقت‌های اضافه مهدی رحمتی با شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه صحبت کرد، همچنین او با ایمان مبعلی هم گفت‌وگوی کوتاهی داشت.

* هنگامی که داور در وقت اضافه اول به وحید حمدی‌نژاد بازیکن نفت کارت زرد نشان داد، برای اولین بار در طول مسابقه علیرضا منصوریان از روی نیمکت تیمش بلند شد و به سمت نیمکت استقلال رفت. او ابتدا به سعید لطفی بازیکن تیمش معترض بود که چرا وقتی کاپیتان در تیم حضور دارد، او اعتراض می‌کند. همچنین سرمربی نفت گلایه‌ای هم از داور داشت و معتقد بود نباید با داد و فریاد به بازیکن کارت داد. در این لحظه مجید صالح به منصوریان معترض شد که همین مسئله باعث به‌وجود آمدن جر و بحثی بین آنها شد. پس از این سرمربی نفت از نیمکت استقلالی‌ها عذرخواهی کرد، اما هم‌چنان جر و بحثش با صالح ادامه داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.