سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ پنجمین برد متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را باعث بهتر شدن وجهه این باشگاه و فوتبال روسیه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه شب گذشته (سه‌شنبه) پنجمین پیروزی متوالی‌اش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر برابر والنسیا کسب کرد تا روند پیروزی‌های متوالی‌اش در این رقابت‌ها حفظ شود و با  ۱۵ امتیاز صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه H ‌مسجل کند.

شاگردان آندره ویلاس بواس که صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهمرانان اروپا از پیش مسجل شده بود و از چهار بازی قبلی خود چهار پیروزی متوالی کسب کرده بودند، دو هفته دیگر این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی در خانه خنت بلژیک در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هفتمین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا باشند که با کسب ۱۸ امتیاز که حداکثر امتیازات است، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

ویلاس‌بواس پس از این بازی به خبرنگاران گفت: بازی برای ما واقعاً خوب آغاز شد و نیمه اول حیرت‌آور بود. در بازی منطقه‌ای خوب کار کردیم و در ضدحملات هم خطرناک بودیم. در نیمه دوم مقاطعی بود که تحت فشار قرار گرفتیم اما بازیکنان ما اکنون دارند هوشمندانه بازی می‌کنند و نتیجه‌ای که رقم خورد، برای زنیت، وجهه این باشگاه و فوتبال روسیه فوق‌العاده بود.

وی ادامه داد: ما در مرحله گروهی شرایط دشوار زیادی داشتیم. مهمترین چیز این است که در خانه یک برد مهم کسب کردیم. به علاوه برد اول‌مان که در خانه والنسیا بود هم اهمیت زیادی داشت. آن برد آغازگر روندی بود که اکنون در آن قرار داریم. از نتیجه بسیار راضی هستیم و می‌خواهیم که در بازی آخرمان هم پیروزی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.