کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک جوان آ.اس‌رم پس از شکست تلخ ۶ بر یک مقابل بارسا اعلام کرد که در این دیدار اصلا انتظار دریافت ۶ گل را نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، آلساندر فلورنزی هافبک ۲۴ ساله ایتالیایی جالوروسی پس از شکست ۶ بر یک مقابل بارسا اظهار داشت که اصلا انتظار نداشتم که در این دیدار ۶ گل را بخوریم.

فلورنزی که تک گل رم را در دیدار رفت مقابل بارسا را از فاصله بسیار دور دروازه ترشدگن را باز کرده بود در مصاحبه‌اش گفت: اصلا انتظار نداشتم ۶ گل دریافت کنیم. به شکل درستی بازی را شروع نکردیم، اما باید مثبت فکر کرد. اگر باته را شکست دهیم به دور بعد صعود می‌کنیم.

وی افزود: امیدوار بودیم که نتیجه‌ای خوبی بگیریم، البته می‌دانستیم که اگر مساوی شود یا ببازیم شرایط جدول عوض نمی‌شود. ولی بارسا بیش از حد خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.