باشگاه راه‌آهن تهران در اقدامی جالب توجه قرارداد مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را به مدت ۵ فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تارتار درخصوص تمدید قراردادش به مدت ۵ فصل با تیم فوتبال راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اولین روزی که به باشگاه رفتم و با علیرضا رحیمی جلسه داشتم، به من گفتند اگر برای یک فصل به اینجا آمده‌ای بهتر است مذاکره نکنیم.

وی افزود: همان جا هم قرار شد من برنامه ۵ ساله‌ام را به باشگاه بدهم و باشگاه هم برنامه خود را آماده کرده بود. وقتی دیدیم شرایط فراهم است تا پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ قراردادم را تمدید کردم و از اعتماد علیرضا رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما مربیان در ایران با برنامه‌های موقت و کوتاه مدت وارد باشگاه‌ها می‌شویم و باصطلاح همیشه ساک‌مان را روی دوش‌مان نگه می‌داریم. اگر همه باشگاه‌ها مانند راه آهن یزدان برنامه بلند مدت داشته باشند من مربی هم با آرامش بیشتر و بهتر تصمیم می گیرم و این به نفع فوتبال ماست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرضا رحیمی مدیری فوتبالی و کاربلد است و مدیریت کلان باشگاه هم همین تفکر حرفه‌ای را دنبال می‌کنند و کار کردن در چنین مجموعه‌ای لذتبخش است. اینکه مثلا پس از مصدومیت محسن ایران‌نژاد قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می‌شود یا از من برنامه بلندمدت می‌خواهند و قرارداد ۵ ساله می‌بندند، نشان از حاکم بودن تفکر حرفه‌ای است و از این بابت خوشحالم.

تارتار درخصوص نتایج این تیم و برنامه‌اش برای نیم فصل هم گفت: نتایج خوب نبوده و تیمی که نتیجه نگیرد همه در ناکامی آن سهیم هستیم اما انشاالله با همدلی و رفاقت و تلاش بیشتر در ادامه بتوانیم موفق باشیم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده تا نیم فصل است و آن زمان برای تقویت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.