مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: خرابی اسکور برد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به ما ارتباطی ندارد چرا که در اختیار اداره ورزش این استان قرار دارد.

مصطفی مدبر که امروز برای بازدید از پروژه های ورزشی در حال ساخت به مشهد سفر کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار کرد: در این سفر از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) بازدید داشتیم و تا بتوانیم روند تکمیل پروژه های نیمه تمام را سرعت ببخشیم.

وی درباره اینکه آیا قرار نیست اسکوربرد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد تعمیر شود، اظهار داشت: اسکوربرد زمین فوتبال این مجموعه سال ۸۳ خریداری و در سال ۸۴ نیز تحویل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شده است و حالا نیز اگر دچار مشکل و خرابی شده ارتباطی با شرکت توسعه و نگهداری ندارد و باید از اداره کل ورزش وجوانان در خصوص تعمیر آن سوال شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه در خصوص پروژه های نیمه تمام مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد اظهار کرد: در این مجموعه چند پروژه وجود دارد که در حال ساخت بوده که البته به دلیل کمبود بودجه روند برخی از آنها کند است.

وی افزود: یکی از پروژه های مهم این مجموعه سالن اختصاصی رشته ورزشی ژیمناستیک هست که این سالن با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر اشنالله تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدبر افزود: به غیر از این، سالن بزرگ چند منظوره ای نیز در این مجموعه در حال ساخت است که به دلیل برخی محدودیت های مالی روند ساخت آن متوقف شده بود اما انشالله با فراهم کردن مقدمات استارت دوباره ساخت و ساز آن و همچنین تخصیص بودجه کافی ، تلاش خواهیم کرد این سالن ورزشی را نیز با ظرفیت ۶هزار نفر بتوانیم تا سال ۹۶ به اتمام برسانیم تا برای برنامه مشهد ۲۰۱۷ که قرار است این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود، راه اندازی شود.

مدبر در ادامه به بازدیدش از استخر در حالت ساخت شهید هاشمی نژاد مشهد که در مجموعه ورزشی تختی این شهر است و نزدیک به ۷ سال از کلنگ زنی آن می گذرد اشاره کرد و گفت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و تخصیص بودجه کافی، این پروژه نیمه کاره نیز در خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد تا مشهد صاحب استخر استاندارد قهرمانی شود.

مدبر همچنین به جلسه اش با رشیدیان استاندا ر خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در این جلسه که صبوریان مدرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز حضور داشتند ، قرار شد تا تخصیص بودجه های ملی را برای تکمیل ساخت پروژه های ورزشی استان کامل کنیم . همچنین استاندار قول مساعد دادند تا بتوانیم از کمک های داخلی استان خراسان رضوی برای تکمیل پروژه های استانی استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.