آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با نفت تهران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* علی نظری‌جویباری معاون باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود و برای دقایقی با مظلومی و پورحیدری به گفت‌وگو پرداخت.

* هوشنگ لوینیان هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان که در دهه ۷۰ و ۸۰ در این تیم بازی می‌کرد، امروز به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود. وی در تیم صنایع اراک با منصور پورحیدری همکار است و برای ملاقات با سرپرست استقلال به زمین شماره ۲ آمد.

* محمدرضا خرسندنیا تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* سیروس دین‌محمدی که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرده بود امروز پا به پای دیگر اعضای کادر فنی در تمرین حضور داشت.

* پرویز مظلومی که از نشست خبری مستقیما به محل تمرین استقلال رفته بود قبل از شروع تمرین خیلی کوتاه با برخی از بازیکنان تیمش گفت‌وگو کرد.

* بازیکنان استقلال در حاشیه تمرین امروز پیرامون اینکه چرا بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود با یکدیگر صحبت می‌کردند. کادر فنی تیم استقلال از این موضوع متعجب بود و آنها اطلاع داشتند زمین ورزشگاه تختی چندان مساعد نیست و بابت این موضوع نگران بودند.

* بازیکنان تیم استقلال در ابتدا زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در قالب گروه‌های ۴ نفره آقاوسط بازی کردند. در بخش بعدی بازیکنان با تشخیص کادر فنی بازی «دستش‌ده» انجام دادند. مرحله آخر تمرین به ضربات پنالتی اختصاص داشت و با توجه به بازی حذفی فردا استقلالی‌ها روی ضربات پنالتی کار کردند.

* اعضای تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک شدند تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه فردا از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.