دیدار تیم‌های بارسلونا و رم و سخنان رییس باشگاه رئال مادرید از عناوین مهم روزنامه ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته پنچم لیگ قهرمانان از امشب (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و دو تیم اسپانیایی به مصاف حریفان‌شان خواهند رفت. بارسلونا میزبان رم است و والنسیا برابر زنیت سن پتزربورگ قرار می‌گیرد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به سخنان فلورنتینو پرس درباره رئال مادرید اختصاص دارد. رییس باشگاه رئال گفت: رافائل بنیتس، سرمربی تیم برنامه های قدرتمندی دارد. فریاد های تماشاگران درباره استعفای من همیشه از جانب برخی هوادارن شنیده می شود. یک گروه مخالف من وجود دارد و همه این موضوع را می دانند. کریستیانو رونالدو تا به حال درباره کسی حرفی نزده است، او پسر خوبی است.

این نشریه به آسیب دیدگی مارسلو اشاره کرد. مدافع رئال مادرید دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

بازی های تیم های اسپانیایی در لیگ قهرمانان از عناوین این روزنامه است. بارسلونا میزبان رم است. آبی اناری ها به دنبال پیروزی هستند تا جشنی که ازآغاز هفته با پیروزی برابر رئال مادرید شروع شد، متوقف نشود. والنسیا در روسیه به مصاف زنیت سن پترزبورگ می رود. این دیدار به دلیل سرمای این کشور زودتر از دیگر بازی ها برگزار می شود. زنیت تنها تیمی است که در همه بازی ها پیروز شده است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های بارسلونا و رم اختصاص دارد. لیونل مسی پس از مدت ها در نوکمپ بازی خواهد کرد و قصد دارد به همراه تیمش به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. خاویر ماسکرانو در این بازی حضور ندارد.

این نشریه به سخنان دنی آلوس اشاره کرد. مدافع بارسا گفت: درپیروزی چهار بر صفر برابر رئال بهتر از برد ۶ بر دو بازی کردیم.

آس

تیتر نخست این روزنامه به پرس اختصاص دارد. رییس باشگاه رئال مادرید پس از شکست سنگین برابر بارسلونا برابر رسانه ها ظاهر شد. او معتقد است که تنها سرمربی می تواند تیم را از این شرایط درآورد پرس از بنیتس حمایت کرد. فلورنتینو گفت: بازی بدی برابر باسا به نمایش گذاشتیم اما به کم کاری بازیکنان مربوط نمی شد.

این نشریه به آخرین دیدار هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا اشاره کرد. تیم های ختافه و رایووایکانو به تساوی یک بر یک رسیدند.

اسپورت

دیدار تیم های بارسلونا و رم تیتر نخست این روزنامه است. آبی اناری ها تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.