سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:استقلال در لیگ شرایط بسیار خوبی دارد و ما شناخت خوبی از این تیم داریم و کادر فنی این تیم را هم می‌شناسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران اظهار داشت:فردا بازی با استقلال خواهیم داشت که نتیجه در نهایت مساوی نخواهد بود. استقلال در لیگ شرایط بسیار خوبی دارد و ما شناخت خوبی از این تیم داریم و کادر فنی این تیم را هم می‌شناسیم.

وی افزود: اگر زمین ورزشگاه تختی به ما اجازه بدهد شاهد یک بازی خوب خواهیم بود. قطعا آن تیمی که مستحق پیروزی باشد به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که چگونه تیمش را آماده کرده است، گفت: همانطور که سال گذشته فوتبال روی خوشش را به ما نشان می‌داد هفته گذشته فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. بعد از بازی دیدم مربی سپاهان مصاحبه‌ای کرده که نفت مدام دفاع می کرد. فکر نمی کنم این پیروزی سورپرایز بزرگی برای سپاهان باشد چون ما در این بازی خیلی موقعیت داشتیم و یک پنالتی هم خراب کردیم. شاید سرمربی سپاهان خودش را در یک استادیوم دیگر می دید و شاید این هم یک سیاست محسوب می شود. نه سپاهان جام ندیده است و نه اینکه تا به حال فوتبال خوب بازی نکرده است. بهتر است استیماچ در ادبیاتش محکتر و واضح تر صحبت کند. چون این مربی خیلی خوش‌شانس بود و از دست ما در رفت. اگر این مربی در ادبیاتش تغییر ایجاد نکند قطعا دچار مشکل می‌شود. آنها از دست ما در رفتند و فکر نمی‌کنم بازی، بازی بزرگی بود.

منصوریان تاکید کرد: استقلال را از قبل از بازی با فولاد آنالیز کردیم و تلاش کردیم از بازی‌های قدیم این تیم در ابتدای فصل این تیم را بشناسیم. بزرگ‌ترین نعمت را در فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس دارند که نفت از آن محروم است. من ۱۵-۱۶ سال در استقلال بودم و حالا می‌فهمم که هوادار یعنی چه؟ بازیکنان ما در گذشته نشان دادند مقابل تیم‌های پرهوادار خوب نتیجه می‌گیرند و ما هم چنین هدفی داریم.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه آیا قصد ندارد بیرانوند را ببخشد، گفت: بیرانوند حالا در بهترین شرایط است و خیلی خوشحال شدم که در آخرین لیست کی‌روش هم بود. او خیلی تغییرات زیادی را در خود ایجاد کرده و اینطور نیست که ما بخواهیم او را شکست دهیم. آن روزی که این تصمیم را گرفتم بر من خیلی سخت گذشت ولی خدا پدر علی منصوریان را بیامرزد. مطمئنا در آینده تلاش می‌کنیم او را به شرایط ایده‌آل برسانیم و مثل برادریم و این را هم بگویم دیروز از من سر تمرین سه پنالتی گل خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید بیرانوند را در نیم‌فصل بازیکن آزاد اعلام کنید، گفت: اول از همه بگویم این افتخار را داشتم که شاگرد پرویز دهداری بودم. تمام تغییراتی که طی ۲۰ سال گذشته در من ایجاد شد از مرحوم پرویز دهداری بود. ایده او اخلاق و در مرحله سوم فوتبال بود اما حالا این ایده‌ها عوض شده است. ما ارتباط خانوادگی با خانواده دهداری داریم ولی امروز نمی‌توانم به دلیل درگیری تمرین خدمت آنها برسم.خدا را شکر از هر مربی مقداری درس گرفتم ولی پرویز دهداری را بسیار دوست داشته و به او احترام می‌گذارم.

وی تاکید کرد: در مورد بیرانوند باید بگویم که مثالی می‌زنم هیچ وقت جلوی مربیانم حرکت نکردم و خیلی سخت به من می‌گذرد که اتفاقی از طرف بازیکن به سمت مربی رخ دهد. علی بیرانوند پسر بسیار خوش قلبی است و او را مثل پسر خودم می‌دانم. بحث نیم‌فصل به هیچ عنوان صحت ندارد و ما او را در نیم‌فصل نمی‌فروشیم چون می‌دانیم بازیکن بزرگ و خوبی داریم و از سوی دیگر شیخ ویسی برای ما  خیلی خوب کار کرده و قرار نیست اگر کسی با من اختلاف پیدا کرده او را با شمشیر از وسط نصف کنم.

منصوریان در خصوص تقابلش با استقلال گفت: من دوست ندارم با حرکات دست خدایی نکرده بخواهم کسی را آزرده کنم چون با این فوتبال شکل  گرفتم. نمی‌خواهم با این احساسات عمل کنم چون سرمایه باشگاه نفت در اختیار من است. وقتی استقلالی‌ها من را می‌بینند از من طلبی نمی‌کنند چرا مقابل تیم‌شان قرار می‌گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روی نیمکت می‌نشیند یا خیر؟ گفت: روی نیمکت می‌نشینم ولی من کنار خط نمی‌روم و محمد خرمگاه و علی چینی این کار را انجام می‌دهند.

وی درباره اینکه آیا کلاه آبی به سرش خواهد گذاشت یا خیر گفت: کلاه آبی یکنواخت شده ولی باید ببینیم تا فردا چه خواهد شد.

به گزارش فارس؛ منصوریان در خصوص جام حذفی و اهمیت آن گفت: ما دو بازیکنمان را که در قلب دفاع حضور دارند در اختیار نداریم و خدا را شکر دو بازیکن جوان جای این دو نفر را پر کردند. امروز با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم مصدومیت‌های عضلانی بخش عمده‌اش به مسائل روحی برمی‌گردد. نمی‌خواهم بحث مشکلات مالی را باز کنم ولی قبول کنید که همه اعضای باشگاه به سختی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر بازیکن من از ناحیه کمر آسیب ببیند آن ورزشی است اما وقتی بازیکن شب با ما خداحافظی می‌کند و صبح از ناحیه عضله آسیب دیده است اینها مسائل روحی می شود.

وی تاکید کرد: دیروز اخبار ورزشی را گوش کردم و متوجه شدم سه تیم مشکل مالی شدید دارند ولی اگر با توجه به شرایط کنونی تیم بخواهیم فشاری از نظر بدنسازی بیاوریم تیم دچار مشکل می‌شود. این نوع آسیب‌ها برای ما سم است ولی امیدوارم که شرایط تغییر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.