سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فراز کمالوند و حسین عسگری به دلیل صحبت علیه داور باید از حسین زرگر عذرخواهی کنند.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراضاتی که به حسین زرگر از سوی اعضای گسترش فولاد به خاطر تصمیمات اشتباه در دیدار مقابل استقلال خوزستان شده بود، گفت: در برنامه شب گذشته نود ثابت شد که اعضای گسترش فولاد و فراز کمالوند دچار اشتباه شدند. متاسفانه حسین عسگری هم در برنامه شب‌های فوتبالی اعلام کرد داور اشتباه کرده است و به نظر من باید از زرگر عذرخواهی شود.

وی افزود: متاسفانه بعد از بازی علیه داور و تیم ما هجمه بدی وارد کردند. طوری جو را هدایت کردند که انگار ما به ناحق پیروز شده‌ایم و حق‌خوری صورت گرفته است. ما همیشه به داور احترام گذاشتیم. در دیدار مقابل استقلال، سپاهان و نفت از داوری متضرر شدیم ولی جار و جنجال نکردیم. از آقایان هم می‌خواهیم دست از این اعتراض‌ها بردارند.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با اینکه اعتراض به داور مُد شده است اظهار داشت: این مسئله به ضرر فوتبال تمام می‌شود. کسی هم نیست که مقابل این اعتراضات را بگیرد و مانع از این رفتارها شود. به راحتی داوران را زیر سوال می‌برند و هجمه‌های زیادی را به وجود می‌آورند. در دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز یک پنالتی گرفته نشد اما هیچ هجمه‌ای به راه نیفتاد. داوران هم دارای شخصیت اجتماعی هستند و نباید به راحتی به خودمان اجازه توهین به آنها را بدهیم. همانطور که مربی در چینش اشتباه می‌کند داوران هم مرتکب اشتباه می‌شوند. نباید خیلی به این مسائل پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز به پیروزی یک بر صفر رسید. تک گل این تیم را میثم دورقی دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مسئولان گسترش فولاد اعتقاد داشتند استقلال خوزستان با اشتباه داور صاحب ضربه پنالتی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.