تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز تعطیلی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت امروز (دوشنبه) در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل نفت تهران پیگیری کرد.این تمرین در غیاب تماشاگران و نمایندگان رسانه برگزار شد.

*محمدرضا خرسندنیا به دلیل آسیب دیدگی که در دیدار با فولاد خوزستان دچارش شد فعلا در کلینیک دکتر نوروزی به درمان پای آسیب دیده خود می‌پردازد و به همین دلیل دیدار با نفت تهران را از دست داده است.البته این بازیکن قطعا تا ۱۰ روز آینده حق تمرین با استقلال را ندارد.

*سیروس دین محمدی به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز حضور نداشت.

*اکبر افتخاری پیشکسوت تیم استقلال امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با مظلومی و پورحیدری به مرور خاطرات قدیم پرداخت.

*پرویز مظلومی امروز با لباس شخصی در محل تمرین تیمش شرکت کرد. سرمربی استقلال در گفت‌و گو با اطرافیان و اعضای کادر فنی تیمش وضعیت نفت و غایبان بازی روز چهارشنبه را جویا شد.

*اعضای کادر پزشکی استقلال طی تماس با دکتر نوروزی تولد وی را به او تبریک گفتند.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر قربانعلی پور پرداخته و سپس در دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند.در مرحله بعد بازیکنان شوت به سمت دروازه و سانتر از جناحین را تمرین کردند و در مرحله پایانی فوتبال درون تیمی انجام شد.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را برای دیدار با نفت تهران در جام حذفی برگزار خواهد کرد.

آبی‌پوشان روز چهارشنبه در ورزشگاه تخیتی تهران به مصاف شاگردان منصوریان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.