مربی تیم استقلال با اشاره به گل نزدن پروپیچ گفت: فضای کاری که پروپیچ در آن قرار می‌گیرد آن هیجانات بازی رسمی را ندارد چراکه ما از مهاجم تیم خود فقط انتظار گل زدن نداریم بلکه ارائه کارهای تاکتیکی برای ما مهم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس هتل الغدیر اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا اولین سالگرد درگذشت بردار آقای مظلومی را به این شخص و خانواده مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و همچنین ولادت امام موسی را به همه شیعیان دنیا تبریک می‌گویم.

وی افزود: دلیل آمدن زیاد من به خوزستان این است که پس از هر بار ورود به یاد رشادت های دلاورمردان و شهادت هم‌وطنان در این خطه میفتم و احساس خوبی در این مکان احساس به من دست می‌دهد.

مربی تیم استقلال بیان کرد: در تمریناتی که بعد از تعطیلی تیم داشتیم یک مقدار در مضیقه بودیم چراکه همه بازیکنان در اختیار ما نبودند.

صالح بابیان اینکه سعی کردیم به بازیکنان جوان و پایه بیشتر بها دهیم و هفته خوبی را سپری کنیم، عنوان کرد: بازیکنانی همچون ابراهیمی و میثم مجیدی را در اختیار نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه خسرو حیدری نیز مسدوم است، اظهار کرد: تیم ما با چنین شرایطی به مصاف فولاد می‌رود. فولاد را شایسته این شرایط نمی‌بینم و می‌دانم دستخوش بسیاری از اتقافات امسال شده است.

مربی تیم استقلال اعلام کرد: در جام حذفی مقابل فولاد پیروز شدیم اما مطمئنم در دیدار فردا باید تفکرات اسکوچیچ را جدی بگیریم و امیدوارم با کسب ۳ امتیاز اهواز را فتح کنیم.

وی درباره مشکلات جاسم کرار گفت: این دسیسه من نیست و بهتر است آقای مظلومی دراین‌باره تصمیم‌گیری کند. بهتر است تا نیم‌فصل منتظر باشیم.

صالح با اشاره به گل نزدن پروپیچ عنوان کرد: فضای کاری که پروپیچ در آن قرار می‌گیرد آن هیجانات بازی رسمی را ندارد چراکه ما از مهاجم تیم خود فقط انتظار گل زدن نداریم بلکه ارائه کارهای تاکتیکی برای ما مهم است.

مربی تیم استقلال اعلام کرد: ساختار تمرینات ما بر مبنای تاکتیک محوری است. باآنکه ۶ بازی کن اصلی را که نداریم اما توانستیم از پایه‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین مکان را در جدول تصاحب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.