بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از بازگشت به تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عزت الله پورقاز، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی بعد از بازگشت از سفر گوام در فرودگاه با خبرنگاران صحبت کردند.

عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش کشورمان که در دقایق پایانی بازی در مقابل گوام درون دروازه تیم ملی ایستاد گفت: سرباز تیم ملی فوتبال هستم و در هر پستی بگویند بازی می کنم او در ادامه گفت: از این که دست پر از گوام برگشتیم و از این که سرمربی به من اعتماد کرد و توانستم برای تیم ملی مفید باشم، خوشحالم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی که در دقیقه ۶۸ از زمین بازی اخراج شد درباره این بازی گفت: خوشحالم که توانستم رکورد گل نخوردن در تیم ملی را حفظ کنم، بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه تلخ ترین قسمت بازی اخراج من از زمین مسابقه بود. بازیکنان در این مسابقه بازی خوبی ارائه دادند و در برابر گوام سنگ تمام گذاشتند.

مهدی ترابی مدافع تیم ملی که اواخر نیمه اول بازی با گوام به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود درباره استعفای کارلوس کروش گفت:در این باره چیزی نشنیده ایم او در این اردو بدون مشکل و با روحیه خوبی در تمرینات حضور داشت. مدافع جوان تیم ملی همچنین گفت: کروش خیلی به بازیکنان جوان تیم کمک می کند و روحیه می دهد و خوشبختانه جوان گرایی تا امروز در تیم ملی جواب داده و امیدوارم این روند تا جام جهانی هم ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.