دو ستاره بزرگ آرسنال با وجود مشتریان زیادی که دارند آماده هستند قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۰ تمدید کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، مسوت اوزیل و الکسیس سانچس از آماده ترین و بهترین بازیکنان آرسنال در فصل جاری رقابتهای لیگ جزیره به شمار می آیند. این دو بازیکن سهم به سزایی در کسب نتایج خوب آرسنال داشته اند.

عملکرد خوب اوزیل و سانچس در آرسنال باعث شده تا خبرهای زیادی درباره علاقه دیگر تیم های بزرگ به جذب آنها به گوش برسد اما روزنامه دیلی میرر انگلیس اعلام کرد که این دو بازیکن آماده تمدید قرارداد خود هستند و به زودی قراردادشان را تا سال ۲۰۲۰ تمدید خواهند کرد.

سانچس که از بارسلونا به آرسنال پیوست هفته ای ۱۳۰ هزار پوند دریافت می کند و از سران آرسنال درخواست کرده است که حقوق هفتگی او را به ۱۵۰ هزار پوند افزایش دهند و بعید به نظر می رسد که با این درخواست او مخالفت شود.

اما مسوت اوزیل با دریافت ۱۶۰ هزار پوند در هفته گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال به شمار می‌رود. این بازیکن آلمانی در دو فصل نخست حضورش در بین توپچی ها عملکرد خوبی از خود نشان نداده اما در فصل جاری بهترین بازیها را به نمایش گذاشته و سلطان پاس گل بوده است.

بایرن مونیخ جدی ترین مشتری اوزیل است اما بسیار بعید است که آرسن ونگر با جدایی او موافقت کند. آرسنال در فصل جاری لیگ جزیره از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. این تیم تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به منچستر سیتی در جایگاه دوم جدول رده بندی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.