عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید قرار شده از داخل مجموعه فدراسیون فوتبال صحبتی علیه کی‌روش مطرح نشود.

به گزارش ایسنا، شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران درباره جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه به طور کلی از کی‌روش و برنامه‌هایش قرار شد حمایت کنیم ولی آقای کی‌روش هم حرفه‌ای به قراردادش پایبند باشد. یک جلسه قرار است بین کفاشیان، کی‌روش و اسلامی قرار شد برگزار شود و مسائلی مثل مرخصی در آنجا مطرح شود. ظاهرا کی‌روش کسالتی دارد و قرار شد بر همین اساس با توجه به اختیار تامی که گرفته کمی انعطاف بیشتری نسبت به او داشته باشد. البته باید در نظر بگیریم که نتایج تیم ملی خوب بوده و مردم می‌خواهند کی‌روش به کارش ادامه دهد ولی باید عملکرد کی‌روش در چارچوب باشد و مصاحبه‌های بحث برانگیز صورت نگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند که برخی اظهارات کی‌روش را وادار به صحبت کردن می‌کند گفت: قبول دارم که یک سری صحبت‌ها باعث تضعیف می‌شود و بر همین اساس قرار شد تا از داخل مجموعه فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای علیه کی‌روش انجام نشود و طبیعتا او هم مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام ندهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در جلسه چه چیزهای دیگری مطرح شد گفت: یکی از بحث‌ها در مورد مرخصی کی‌روش این است که تیم ملی تا اسفند برنامه خاصی ندارد و می‌شود مرخصی کی‌روش را کمی بیشتر کرد. یک نکته دیگر این که قرار شد یکی از اعضای هیات رییسه برای بحث تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی در نظر گرفته شود و دیگر اینکه مسئله تبلیغات مطرح شد و اینکه شرکت تحت قرارداد درخواست تخفیف از ما داشته است.

وی ادامه داد: این شرکت سه سال پیش قرارداد ۱۸ میلیاردی با ما بست که ۱۶ میلیارد را پرداخت کرد. سال گذشته قرارداد ۶۰ میلیاردی بست که ۴۰ میلیارد را گرفتیم. امسال هم تقریبا همین ارقام بود. چند برابر سال‌های قبلش بوده است. به هر حال باید در مورد این مسائل بیشتر صحبت کنیم تا تصمیم نهایی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.