کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با رد مذاکره استقلالی‌ها با بختیار رحمانی گفت که این بازیکن خبر مذاکراتش با آبی‌های پایتخت را بارها تکذیب کرده است.

سعید عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که تکلیف سامان نریمان جهان در نهایت چه شد، چرا که پیشتر اعلام شده بود نریمان جهان تا پایان فصل در تراکتورسازی می‌ماند، گفت: سامان نریمان جهان با گسترش فولاد قرارداد دارد و دوران خدمتش را در تراکتورسازی پشت سر می‌گذارد. همان طور که می‌دانید چندی پیش درخواست دادیم تا این بازیکن تا پایان فصل کنار ما باشد. آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد هماهنگ کرده بودند تا پایان فصل نریمان جهان در کنار ما بماند و کمالوند هم گفته بود که اولویت با تراکتورسازی است.

وی افزود: در حال حاضر آن چه که واضح است این که ما سعید آقایی و سامان نریمان جهان را می‌خواهیم ولی این بازیکن با گسترش فولاد قرارداد دارد و اگر چیزی هم باشد، مربوط به گسترش فولاد است. یعنی شرایط را گسترش فولاد تعیین می‌کند و این بازیکن در نهایت خودش باید انتخاب کند که در تراکتورسازی بماند یا به گسترش فولاد برگردد.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که وضعیت بختیار رحمانی و این که گفته می‌شود استقلالی‌ها او را می‌خواهند، گفت:‌ با خود بختیار چند بار صحبت کردم. او همواره مذاکره با استقلالی‌ها را رد کرده است. مدام اینجا و آنجا می‌شنویم که او با استقلالی‌ها مذاکره کرده ولی خودش به من گفت که تنها یک بار دو سال پیش با استقلالی‌ها مذاکره کرد و عکس‌هایی هم که منتشر می‌شود مال همان دوره است. نکته دیگر درباره بختیار رحمانی این است که این بازیکن زمان زیادی باید در تراکتورسازی باشد تا خدمتش تمام شود. تنها در صورتی می‌تواند نیم‌فصل از جمع ما جدا شود که کسری خدمت بخورد. درباره کسری خدمت بختیار هم چیزی قطعی نیست و خبری نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاهش تمایل دارد جاسم کرار را از استقلال به خدمت بگیرد یا نه گفت: فعلا صحبتی در این باره نشده و تونی هم چیزی به ما نگفته است.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا شایعه برکناری یا استعفایش از تراکتورسازی صحت دارد یا نه عنوان کرد: به هیچ عنوان صحت ندارد. من نه به فکر استعفا هستم و نه خبری از برکناری من مطرح شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.