تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دنبال جذب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی است که این مربی در لیگ امسال نتایج خوبی نگرفته و تیمش در پایین جدول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان پس از دو هفته مربی خود را انتخاب کرد اما این انتخاب چندان هم بی نقص نیست و در انتخاب مدیریت سپاهان هم می شود نقد داشت و انتخاب این باشگاه را که نشان می دهد از رفتارحرفه ای جزء بهترین ها فوتبال ایران است ؛ می شود اشتباه کند.

فوتبال بازی‌ها و فرمول های خود را دارد و همیشه موفق ها بالا می‌‌مانند و شکست خورده ها یا کنار می‌مانند یا پایین تر می‌روند. اکنون هم دراگان اسکوچیچ به عنوان یک مربی شکست خورده به اصفهان می رود نه یک مرد موفق که کارنامه‌اش او را به این تیم کشاند. او در ۸ ماه گذشته فقط ۵ برد با فولاد خوزستان بدست آورد و در همین مدت مدیران سپاهان ببینند تیمشان چند برد آورده است.

دراگان در فولاد ۴۰ درصد بازی‌های خود را با باخت به پایان رساند و در ۴۷ بازی  با این تیم ۱۹ بازی را باخت. این در حالی است که وقتی اسکوچیچ به  اهواز رفت فولاد خوزستان قهرمان ایران شده بود و در حال تبدیل شدن به یک برند در فوتبال ایران ... اما اکنون از این تیم فقط ناکامی ماند. یک جای این معادله غلط است هیچ کجا به بازنده جایزه نمی‌دهند هیچ کجا بازنده پیشرفت نمی‌کند.

در بوندس لیگا به مربی که با کلن سقوط کرده است بایرن مونیخ را نمی دهند یا مربی هال سیتی انتهای جدولی مربی منچستریونایتد نمی‌شود بلکه این برنده‌ها هستند که خریدار دارند‌. باشگاه سپاهان این قاعده را رعایت نکرد و مربی فرصت کار  در موفق ترین باشگاه ایران داد که اکنون زمان انتخابش نبود و او به عنوان یک مربی ناکام و بازنده کارش را در سپاهان آغاز می‌کند‌.

دراگان هر جور که گزینه سپاهان شد باید قدر این فرصت را بداند و ممنون فوتبال ایران باشد چون هر کجا کار می‌کرد پس از ناکامی اخراج  می‌شد و باید منتظر فرصتی با شرایط تیمی بدتر می‌بود فقط در اینجاست که بعد از ناکامی او فرصت کار در تیمی بهتر را بدست می آورد.

در زیر نتایج فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم را می‌بینید:

فولاد ۲ - راه آهن ۲

فولاد یک - پدیده یک

فولاد صفر - استقلال خوزستان ۲

فولاد یک - سپاهان یک

فولاد صفر - پرسپولیس ۲

فولاد صفر - ذوب آهن ۳

فولاد صفر - سایپا یک

فولاد یک - تراکتورسازی ۲

فولاد یک - صبای قم ۲

فولاد یک - سیاه‌جامگان صفر

فولاد صفر - ملوان یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.