مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که در تمام دنیا به این صورت است که وقتی یک تیم بد نتیجه می‌گیرد، همه به سرمربی تیم حمله می‌کنند، گفت: آن قدر که جذب چند بازیکن می‌تواند به ما کمک کند، تغییر مربی نمی‌تواند خیلی کمک کند.

کوروش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: وضعیت تیم را بهتر می‌دانید، وضعیت آن اصلا خوب نیست و ما به همراه استقلال اهواز در انتهای جدول قرار داریم و این جایگاه اصلا در شان فولاد نیست.

وی بیان کرد: باشگاه فولاد خوزستان طی چند سال اخیر همانند باشگاه‌های استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان در فوتبال ایران در حال قطب شدن بود ولی با یکسری اتفاقات که امسال افتاد و یکسری اشتباهات که خودمان داشتیم، اکنون در این جایگاه قرار داریم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما و آقای اسکوچیچ با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن، تیم و بازیکنان را از نظر روحی - روانی به شرایط لازم برگردانیم تا به روزهایی که باید باشیم، برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط فعلی، آیا تیم در ادامه می‌تواند روند بهتری را در پیش بگیرد؟ عنوان کرد: بله، این مهم محقق می‌شود. ما اگر دو سه بازیکن خوب جذب کنیم و به دو سه برد برسیم بازیکنان از نظر روحی - روانی بازسازی می‌شوند، ضمن این‌که تیم‌مان از نظر فنی هم کامل‌تر می‌شود. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ خواهیم بود.

بختیاری‌زاده درباره اعتراض هواداران به عملکرد اسکوچیچ و درخواست برای تغییر وی، گفت: من فکر می‌کنم آن قدر که جذب چند بازیکن می‌تواند به ما کمک کند، تغییر مربی خیلی نمی‌تواند کمک کند. هر مربی‌ای هم که بخواهد جایگزین اسکوچیچ شود، به ابزار که همان بازیکن است، نیاز دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ما کامل نیست و اگر دو سه بازیکن جذب کنیم، فکر می‌کنم هم آقای اسکوچیچ و هم هر مربی خوب دیگری می‌تواند تیم را در نیم‌فصل دوم به جایگاه خوبی برساند. اسکوچیچ هم ه بازگشت فولاد به روند خوب گذشته، امیدوار است.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تیم ما در چند هفته اخیر بد بازی نکرده ولی متاسفانه نتوانسته‌ایم نتیجه بگیریم. در کل تیم در حال بهتر شدن است و همان طور که قبلا هم گفتم با جذب دو سه بازیکن، وضعیت‌مان بهتر می‌شود.

وی درباره این گفته اسکوچیچ "که پس از چندین هفته شیوه درست را پیدا کرده‌ایم و چند هفته است که خوب کار می‌کنیم"، عنوان کرد: بله، من هم فکر می‌کنم که این صحبت آقای اسکوچیچ درست است و به شیوه مورد نظر برای رقابت با حریفان، نزدیک شده‌ایم.

بختیاری‌زاده درباره بی‌انگیزه بودن بازیکنان این تیم، گفت: متاسفانه امسال یکی از مشکلات ما همین است و بازیکنان ما از نظر روحی - روانی وضعیت خوبی ندارند و یکی از دلایل آن هم این است که یکسری از بازیکنان ما جدید هستند و یکسری دیگر هم جوان هستند که این موضوع خیلی به ما ضرر وارد کرده است.

وی درباره جذب مهاجم خارجی و کمک او به بهتر شدن روند تیم نیز، عنوان کرد: فکر می‌کنم تا هفته آینده یک مهاجم خارجی بیاید، البته به دو سه بازیکن دیگر هم نیاز داریم ولی جذب بازیکن خارجی مهم‌تر است.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه گفت: هواداران هر اعتراضی که به کادر فنی داشته باشند، به جز توهین، حق آن‌ها است. ما مقصر هستیم ولی از آن‌ها خواهش می‌کنم به کسی توهین نکنند.

وی بیان کرد: به هر حال در فوتبال عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا یک تیم خوب یا بد کار کند اما در تمام دنیا به این صورت است که وقتی یک تیم بد نتیجه می‌گیرد، همه به سرمربی حمله می‌کنند.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: در هر صورت مواردی از جمله جذب بازیکنان جدید که فقط از نظر فنی آن‌ها را بررسی کرده بودیم و از نظر روحی - روانی نسبت به آن‌ها خیلی شناخت نداشتیم، تغییر در کادر مدیریت و یکسری اشتباهات که کادرفنی داشت، در عدم نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.