سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ابراهیم صادقی مگر پلیس یا قاضی است که می‌خواهد با بازیکن تیم حریف برخورد کند؟

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صعود تراکتورسازی به مرحله یک هشتم جام حذفی با پیروزی مقابل سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم. سایپا تیم خوب و قدرتمندی است. بازی جام حذفی به خاطر اینکه باید یک برنده داشته باشد حساسیت بالایی دارد. مسابقه کاملا فیزیکی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. سایپا بسیار فیزیکی بازی کرد. داور هم عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد بازی از دستش خارج شود.

وی در مورد اینکه بازیکنان سایپا اعتراض زیادی انجام می‌دادند و این موضوع که گفته شد حمزه یونس بازیکن تراکتورسازی فحاشی کرده است، اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان سایپا خیلی اعتراض می‌کردند. ابراهیم صادقی در حالی که ۲۰ متر از یونس فاصله داشت به سمت او دوید و او را هل داد و می‌گفت چرا فحش می‌دهی. او چطور از فاصله ۲۰ متری فحاشی شنید اما داور این مسئله را متوجه نشد. اصلا صادقی مگر قاضی یا پلیس است که شخصا چنین اقدام می‌کند؟ جواد نکونام هم دائم کنار داور راه می‌رفت و برای خودش قضاوت می‌کرد. ما این مسائل را باید به ناظر می‌گفتیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا این برد توانست تراکتورسازی را از شرایط بد گذشته خارج کند، عنوان کرد: فوتبال همین است. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیادی در این ورزش می‌افتد. آیا کسی فکر می‌کرد آن زمانی که آن اتفاق بد برای حسین فرکی در اهواز افتاد بتواند با تیمش قهرمان شود. در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیاد می‌افتد. امیدوارم تیم ما بتواند به روند خوبی دست پیدا کند و در آینده نتایج مناسبی کسب کند.

ذوالفقاری در مورد اینکه آیا تراکتورسازی به اردو می‌رود، عنوان کرد:‌خیر ما به اردو نمی‌رویم. تمرینات تا روز سه‌شنبه تعطیل شده و پس از بازگشت کادر فنی و بازیکنان خارجی از تعطیلات از روز سه‌شنبه تمرینات را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد بحث اتمام خدمت چند تن از سربازان تراکتورسازی و اینکه گفته می‌شود استقلال به دنبال جذب بختیار رحمانی است، خاطرنشان کرد: این بازیکنان سرباز ما هستند و خدمت خود را پشت سر می‌گذارند. مثل بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد دارد. آمار سربازی و اطلاعات این موضوع در اختیار مسئولین مربوطه است. هر زمانی که خدمت آنها تمام شود این مسئله به ما اعلام می‌شود. فعلا این نفرات در حال پشت سر گذاشتن خدمت خود هستند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد مذاکره با اسپانسر باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: تقریبا اسپانسر قطعی شده و به زودی این مسئله نهایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.