تکلیف دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان اوایل هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از دیدار مقابل فولاد در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از سوی فرهاد کاظمی سرمربی این تیم مورد غضب قرار گرفت و کاظمی او را در اختیار باشگاه قرار داد.

محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان تعیین تکلیف فروزان را به پس از بازی با سایپا در چارچوب هفته یازدهم موکول کرد اما این مسئله صورت نگرفت و در حالی که قرار بود عباسی امروز با فروزان صحبت کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

عباسی در این باره به خبرنگار فارس گفت: فروزان به شهرش سفر کرده بود و به همین دلیل نتوانستیم با او امروز صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی تکلیف فروزان مشخص خواهد شد، تاکید کرد: او دیگر در ترکیب تیم جایی ندارد اما برای مشخص شدن وضعیت اوایل هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد جدایی سجاد رهبر خاطرنشان کرد: به هر حال کاظمی اعلام کرد که او در تاکتیکش جایی ندارد و به همین دلیل هم به صورت توافقی جدا شد.

عباسی در مورد تغییر و تحولات زیادی که در سیاه‌جامگان رخ می‌دهد، گفت: تیمی که تازه به لیگ راه یافته است برای رسیدن به تکامل تغییر و تحولاتی نیاز دارد و این مسائل طبیعی است تا تیم به پویایی لازم برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.