سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برخلاف تعویض‌هایی که ما انجام دادیم تعویض‌های تراکتورسازی جواب نداد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی ۴ بر ۴ ذوب آهن مقابل تراکتورسازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی روی یک غافلگیری گل خوردیم. بعد از آن تلاش کردیم و خیلی زود گل خورده جبران شد. فکر می‌کنم به ثمر رساندن ۸ گل نشان می‌دهد که بازی چقدر خوب بوده است.

وی افزود: بازیکنان ما در پایان نیمه اول احساسی شده بودند و سعی کردیم آنها را آرام کنیم در حالیکه نیمه دوم را خوب شروع کردیم ۳ گل دریافت کردیم. بعد از این گل‌ها تعوض‌های ریسکی انجام دادیم که می‌توانست باعث شود گل‌های بعدی را هم بخوریم اما خوشبختانه تعویض‌های ما جواب داد در حالیکه تعویض‌های اولیویرا جواب نداد. کسب این تساوی از پیروزی هم برایمان شیرین‌تر بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه در چند صحنه به داور اعتراض کرد و کت خود را پرتاب کرد در حالیکه در اکثر صحنه‌ها داور به سود ذوب آهن سوت می‌زد، اظهار داشت: شما تراکتورسازی را به عنوان تیم شهر خود دوست دارید و این علاقه واقعا جای تقدیر دارد. البته در آن صحنه عصبانیت من فنی بود و از دست یکی از بازیکنانم ناراحت بودم.

وی در پایان در مورد اینکه خیلی به داور اعتراض می‌کرد و آیا با این شرایط باز هم فکر می‌کند اتفاقات بازی تماشاگر پسند بود، گفت: علاقه خبرنگاران تبریز به تراکتورسازی قابل تقدیر است اما سوال شما فنی نیست و نمی‌توانم به این موضوع جواب بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.