سرمربی رئال‌مادرید از نوع بازی تیمش دفاع کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رافائل بنتیس در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید و سلتاویگو گفت: می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. آنها تا به حال شکست نخورده و نتایج خوبی را کسب کرده‌اند. می‌خواهند بهترین بازی خود را برابر رئال ارائه دهند. ما باید بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. کمتر از سه روز بعد دوباره باید بازی کنیم که فاصله کمی است اما رئال توانایی پیروزی برابر حریف خود را دارد.

سرمربی رئال مادرید درباره نحوه بازی و ترکیب اصلی تیمش اظهار کرد: اگر قرار باشد حمله کنیم این کار را می‌کنیم و اگر قرار باشد دفاع کنیم یا از ضد حملات استفاده کنیم، این کار را خواهیم کرد. من نگران القابی که به بازی تیم من می‌دهند، نیستند. مهم کسب نتیجه لازم و ارائه بازی خوب است. باید دید چه بازیکنی برای بازی شرایط بهتری نسبت به دیگر بازیکنان دارد. سپس باید به حریف و نیازهای تیم توجه داشت و ترکیب مناسب را انتخاب کرد تا در این بازی سخت پیروز شد.

بنتیس درباره لوکا مودریچ و آسیب‌دیده‌های تیم هم گفت: باید چگونگی پیشرفت بازیکنان را در تمرین‌ها دید. سه، چهار بازیکن تیم مصدوم هستند. دیروز کریم بنزما کمی تمرین کرد. استفاده از کواچیچ و سرخیو راموس ریسک است اما اگر تیم به آنان نیاز داشته باشد، به میدان خواهند رفت. وضعیت مودریچ خوب است. او تمرین و بازی کرد و نسبت به حضورش در بازی امروز خوشبین هستیم.

پنجشنبه هفته گذشته یک قاضی به بازپرسان دستگاه قضایی اسپانیا در بارسلونا گزارش داد، یک کمک داور اسپانیایی اعتراف کرده که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت فشار قرار گرفته است تا در دیدار دو تیم که ۲۱ نوامبر برگزار می‌شود، به سود رئال مادرید قضاوت کند. سرمربی اسپانیایی رئال در این باره اظهار کرد: به نظر من جدی نیست. اگر کسی شکایت کند و از اسمی نبرد موضوع جدی نیست. فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته داوران باید درمورد این مسئله تحقیق کنند و اگر چنین چیزی صحت نداشته باشد، این شخص را جریمه کنند. مسائلی این چنین که جدی نیست نباید رسانه‌ای بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.