سرمربی تیم استقلال اهواز در مورد عادل کلاه کج می‌گوید امیدوارم کمیته انضباطی با او با رافت اسلامی برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن گفت: فرارسیدن ایام محرم را تسلیت می‌گویم. ما با توجه به برنامه‌ای که لیگ داده بود جا رزرو کرده بودیم و از آن‌جایی که بازی به عقب افتاد، متحمل یک سری هزینه‌ها شدیم ولی اهمیتی به این موضوع نمی‌دهیم چون هدف ما، یک بازی خوب با تیمی خوب است که فرهاد کاظمی آن را به اینجا رسانده و مهدی تارتار هدایت آن را ادامه می دهد.

وی افزود: ان‌شاالله بتوانیم با امتیاز به شهرمان برگردیم البته اگر بلیت برگشت گیرمان بیاید.

سرمربی استقلال اهواز در مورد عادل کلاه کج گفت: خوشبختانه برای فردا عادل را داریم و با توجه به سوابق خوب عادل، امیدوارم کمیته انضباطی به دیده رافت اسلامی به عادل نگاه کند. عادل از بازیکنان خیلی خوش اخلاق و خوب تیم در لیگ گذشته بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در تیم شما ۴ بازیکن اخراج شده‌اند، گفت: ما بازیکنی را اخراج نکرده ایم تمام ۳۰ بازیکن برای من عزیز هستند.

سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: امروز صبح یکی از باشگاه‌های معتبر جلسه خیلی مهمی داشت و علت آن جلسه مسائل اقتصادی بود که در باشگاه به وجود آمده ولی به بیرون درز نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش فقط با تیم‌های دسته سومی بازی دوستانه کرده اظهار کرد:‌تلاش کردیم که با تیم‌های دسته چهارمی و پنجمی بازی کنیم اما این تیم ها را پیدا نکردیم از مسئولان می‌خواهند لیگ دسته ۴ و ۵ را راه اندازی کنند تا در روزهایی که تیم هایی مثل ما نیاز به برد با گل‌های زیاد دارد به اهدافشان برسند. تیمی که میانگین سنش زیر ۲۲ سال است باید به این خودباوری برسد که می‌تواند نتیجه بگیرد و بازیکنانش می‌توانند گل بزنند. بچه‌های تیم من به اوج خودباوری رسیده‌اند و شما ارام آرام با نام آن‌ها آشنا خواهید شد. افسوس برای فوتبال خوزستان که در دوره‌های قبل کمتر این بچه‌ها را به خود دید.

سرمربی استقلال اهواز در پایان گفت: افتخار من است که ارباب جراید بخواهند با من صحبت کنند یکی از رسانه‌ها نوشته بود و گلایه کرده بود که چرا سیاوش انقدر مصاحبه می‌کند. من هر وقت شما خبرنگاران اجازه دهید موبایلم را خاموش می‌کنم که دیگر این‌گونه ننویسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.