روزنامه اسپورت ادعا کرد که حضور آقای خاص در ورزشگاه &#۱۷۱; کیف&#۱۸۷; بی دلیل نیست بلکه به دنبال بازیکن جدیدی برای تیمش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات پرتغالی در گزارش هایی نوشته اند که حضور  ژوزه مورینیو در ورزشگاه « کیف» در دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۱۶  بی دلیل نیست بلکه برای دیدن بازی یکی از ستاره‌های فوتبال آمده است.

روزنامه اسپورت اسپانیا در این باره نوشت: سرمربی پرتغالی شیرهای لندن به دنبال آندری یارمولنکو اوکراینی که عضو باشگاه دیناموکیف است، هست. وی همچنین در لیست بازیکنان مورد توجه بارسا نیز بوده است.

روزنامه کاتالان‌ها افزود: مورینیو زمانی که در رئال هم بود به دنبال این بازیکن بود زیرا کمک مربی وقتش آیتور کارانا (سرمربی کنونی تیم میدلزبرو انگلیس) و روی فارسیا دستیار مورینیو تمام بازی‌های یارمولنکو را در تیم ملی اوکراین و باشگاه دیناموکیف از نزدیک دنبال می کردند.

یارمولنکو که به عنوان جانشین اسطوره فوتبال اوکراین آندره شوچنکو شناخته می شود، مورینیو علی‌رغم اینکه می دانست بارسا به دنبال این بازیکن است فرصت را غنمیت شمرده و می‌خواهد آن را به تیم چلسی بیاورد.

این منبع در ادامه اظهار داشت: مورینیو عادت شکنی نکرد و با وجود اینکه می‌دانست در هتلی که اقامت کرد، تیم ملی اسپانیا و اوکراین آنجا بودند و تمام دوربین‌ها آن هتل را پوشش می داند با این وجود انجا ساکن شد تا خبرساز شود.

 

باشگاه دیناموکیف اعلام کرد قصد دارد این بازیکن را به مبلغ بالاتر ۲۰ میلیون یورو بفروشد و باشگاه‌های زیادی خواهان این بازیکن هستند از جمله آنها اورتون، آرسنال و بارسلونا است.

مورینیو در دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین با لباس مبدل حاضر شد که توجه مطبوعات را به خود جلب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.