کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید با توجه به عملکرد تیم‌ها در فصل جاری، چهار تیمی که شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، هر چند بایرن مونیخ در فصل جاری آمادگی بسیار بالایی دارد و بسیاری بر این باورند که شانس نخست قهرمانی در سه گانه است اما زین الدین زیدان نظر دیگری دارد.

زیدان در این زمینه گفت: پاری سن ژرمن در فصل جاری تیم بسیار خوبی شده است و این شانس را دارد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. از نظر من، رئال مادرید شانس نخست قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است و بعد از آنها نیز پاری سن ژرمن بیشترین شانس را دارد. بارسلونا شانس سوم قهرمانی است و می‌تواند در صورت پشت سر گذاشتن رئال و پاری سن ژرمن، جام را بالای سر ببرد و بعد از این سه تیم هم نوبت به بایرن مونیخ می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.