کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لیونل مسی به دلیل فریبکاری در پرداخت مالیات خود ممکن است به ۲۲ ماه زندان مجازات شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه آس، به گزارش AS، مسی باید در صندلی‌های دادگاه در کنار پدرش به اتهام سه‌ جرم که یکی‌ از آنها فرار مالیاتی است، بنشیند‌. اتهاماتی که در صورت اثبات، ۲۲ ماه و نیم بازداشت به همراه دارد.

لیونل مسی که اکنون دوران نقاهت خود را سپری می کند با یک مشکل بزرگ روبرو شده است و آن هم فرار مالاتی او بوده است که به نظر می رسد در حال ایجاد یک دردسر برای او است. به نوشته این روزنامه از سوی دادستانی، برای مسی تقاضای ۲۲ ماه زندان نیز شده است. اتهام او، سه فقره فریبکاری مالیاتی بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ عنوان شده است. این در حالی است که هفته پیش عنوان شده بود مسی به دلیل عدم آگاهی از این موضوع نیازی به حضور در دادگاه ندارد و حالا با برگشت رای دادستان و دادگاه مسی باید در دادگاه حاضر شود موضوعی که تمرکز این بازیکن را در انتهای فصل بر هم خواهد زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.