کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قضیه ریوالدو ربطی به من ندارد و من حاشیه سازان را به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در پاسخ به این سوال که قضیه او با ریوالدو چیست گفت: من با ریوالدو مشکلی نداشتم و این بازیکن با مدیربرنامه هایش مشکل داشته و ربطی به من پیدا نمی کند.

وی در خصوص اینکه قضیه ریوالدو باعث ایجاد حاشیه برای خود پرویز مظلومی شده گفت: من حاشیه سازان را به خدا واگذار می‌کنم، به خصوص شبکه سه را با برخی برنامه هایی که دارد! بهتر است که ما در مورد واقعیات صحبت کنیم.

مظلومی ادامه داد: چرا کسی در مورد تعطیلی ۲۰ روزه لیگ حرفی نمی زند؟ من ۵ ملی پوش دارم اما برای اینکه در تمرینات به حد نصاب برسیم مجبور شدم از بازیکنان امید خود استفاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.